وقوع ۲ تصادف در محورهای زنجان مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: دو فقره تصادف در جاده‌های استان هشت نفر را زخمی و راهی بیمارستان کرد.
کد خبر: ۱۱۳۴۳۱۱
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۶ 26 October 2023

به گزارش تابناک زنجان، حکمت‌اله هاشمی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان به وقوع دو فقره تصادف در جاده‌های زنجان اشاره کرد و اظهار کرد: نخستین سانحه رانندگی در کیلومتر ۱۰ جاده ترانزیت زنجان به تبریز در ساعت ۱۷ و ۵۵ دقیقه روی داد.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان افزود: گزارش این تصادف از سوی آتش‌نشانی به ندای امداد هلال احمر برای امدادرسانی به مصدومان اطلاع داده شد.
وی گفت: دو تیم عملیاتی از پایگاه امداد و نجات جاده‌ای عوارضی زنجان به قزوین همراه با آمبولانس و ست نجات برای امدادرسانی اعزام شدند.
هاشمی با بیان اینکه این سانحه در اثر برخورد پراید با کوئیک اتفاق افتاد، افزود: پنج نفر از سرنشینان این خودرو‌ها مصدوم و توسط اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان تاکید کرد: تیم‌های عملیاتی اقدام به انجام کمک‌های اولیه و کنترل و تثبیت صحنه تصادف کردند که این عملیات ساعت ۱۹ و ۱۷ دقیقه پایان یافت.
وی محل وقوع دومین تصادف جاده‌ای را در کیلومتر ۲ لاین شمالی آزادراه زنجان-قزوین بیان کرد و ادامه داد: این سانحه بر اثر برخورد سواری دنا با کامیون در ساعت ۲۰ و ۶ دقیقه رقم‌خورد.
هاشمی تصریح کرد: برای امدادرسانی به مصدومان این حادثه نیز دو تیم عملیاتی از پایگاه امداد و نجات جاده‌ای عوارضی زنجان به قزوین همراه با آمبولانس و ست نجات اعزام شدند.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: این سانحه سه نفر از سرنشینان را مصدوم کرد که توسط اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان یادآوری کرد: تیم‌های عملیاتی اقدام به ارائه خدمات پیش بیمارستانی برای مصدومان و همچنین کنترل و تثبیت صحنه تصادف کردند و امدادرسانی در ساعت۲۲ و ۲۶ دقیقه پایان یافت.
وی از هموطنان خواست در صورت گرفتار شدن در سوانح و حوادث برای دریافت خدمات امدادی با شماره ۱۱۲ ندای امداد تماس بگیرند.

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار