رئیس دادگاه عمومی دلوار گفت: با ساخت و سازهای غیرمجاز در بخش دلوار خصوصا گورکات برخورد جدی می شود و بناهای غیرمجاز در مراحل آغاز ساخت تخریب می شوند.
کد خبر: ۱۱۳۴۲۹۱
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۳ 26 October 2023

به گزارش تابناک بوشهر، وحید دژه رئیس دادگاه عمومی دلوار شامگاه امروز در گفتگو با خبرنگاران از برخورد جدی با ساخت و ساز‌های غیرمجاز در بخش دلوار خصوصا گورکات خبر داد و اظهار داشت: بنا‌های غیرمجاز در مراحل آغاز ساخت تخریب می‌شوند.

وحید دژه افزود: نیروی انتظامی، جهاد کشاورزی، منابع طبیعی و راهداری، شهرداری و سایر دستگاه‌های متولی می‌بایست با نظارت لازم از تصرف اراضی ملی، زراعی و حریم راه و هر گونه اقدام سودجویان جهت نابودی منابع طبیعی و میراث آیندگان جلوگیری کنند.

وی با اشاره به لزوم برخورد با این گونه جرایم گفت: درخواست شهروندان از مراجع امنیتی، انتظامی و قضائی حفظ کاربری اراضی این است که به محض وقوع ساخت و ساز غیر مجاز؛ به کلی بنای ساخته شده را قلع و قمع و از روی عرصه زمین محو کنند.

رئیس دادگاه عمومی دلوار بیان داشت: از شهروندان گرامی و تکلیف‌مدار نیز درخواست شده است اخبار خود را به مراجع قانونی اطلاع رسانی کنند و بدیهی است با سهل انگاری و استنکاف و جلوگیری از اجرای احکام قضائی و تمرد در مقابل مأموران در لحظه وقوع برخورد خواهد شد.

برچسب ها: بوشهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار