در مراسمی با حضور مسئولان، ورزشکاران و عموم شهروندان یزد، یازدهمین المپیاد ورزشی محلات یزد آغاز به کار کرد.
کد خبر: ۱۱۳۴۲۳۴
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۵ 26 October 2023
به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، همزمان با ولادت یازدهمین اختر تابناک امامت و ولایت، مراسم افتتاحیه یازدهمین المپیاد ورزش محلات شهر میراث جهانی یزد با حضور پهلوان محمد رضا طالقانی از پيشکسوتان ورزش کشتی و زورخانه‌ای، مهران فاطمی استاندار یزد، سیفی رئیس شورای اسلامی شهر یزد، ابوالقاسم محی‌الدینی شهردار یزد، مصطفی زارع زاده معاون شهردار و سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد‌، اعضای محترم شورای اسلامی شهر یزد و جمعی از مسئولان ارشد استان یزد و قریب به ۵ هزار ورزشکار از ۶۵ رشته ورزشی، یازدهمین المپیاد ورزش محلات شهر میراث جهانی یزد به صورت رسمی آغاز به کار کرد.
 
در این مراسم که با تلاوت کلام الله مجید و اجرای حرکات نمایشی زورخانه‌ای آغاز شد، از فرزاد بادپا خادم فداکار حرم حضرت شاهچراغ علیه‌السلام که با اقدام به موقع خود موجب آسیب نرسیدن به زائران در حمله تروریستی شده بود تقدیر و بازوبند پهلوان یزدی بر بازوی او بسته شد.
 
همچنین در ادامه نمایندگان ۳۸ هیئت ورزشی به صورت نمادین با در دست داشتن تصاویر شهدای ورزشکار یزدی در سالن وحدت، محل برگزاری مراسم رژه رفتند و مشعل المپیاد توسط خانم نازنین زهرا مرادی بانوی تکواندو کار یزدی و سید مهدی میر دهقان شناگر یزدی حمل و در آخر محمد فتوحی شمشیر‌باز و عضو تیم ملی ایران آتش‌دان این المپياد ورزشی را شعله‌ور نمود.
 
در بخش دیگری از آئين افتتاحیه یازدهمین المپیاد ورزش محلات شهر میراث جهانی یزد ورزشکاران محلات یزد با قرائت سوگند نامه‌ای به رعایت اخلاق ورزشی و احترام به قوانين و مقررات متعهد شدند.
 
شایان ذکر است عبد‌الله روا و علی دهقانپور از مجريان توانمند، فرزاد فرخ خواننده جوان و عباس رضازاده از طنز پردازان کشوری در این برنامه به اجرای برنامه پرداختند.
 
یازدهمین المپیاد ورزشی محلات شهر میراث جهانی یزد تا ۱۴ اسفند ادامه خواهد داشت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار