مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: مردم خیر و نوعدوست این استان یک میلیارد و 263 میلیون ریال در قالب پویش بشردوستی به مردم مظلوم فلسطین به صورت نقدی و از طریق هلال احمر کمک کردند.
کد خبر: ۱۱۳۳۷۴۴
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۴ 23 October 2023

به گزارش تابناک زنجان، حکمت‌الله هاشمی، مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: جمعیت هلال‌احمر در راستای رسالت بشردوستانه خود در خصوص کمک به آوارگان جنگ‌ها به ویژه زنان و کودکان بی‌گناه، اقدام به اجرای پویش بشردوستی کرده است.
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان افزود: این پویش با هدف جمع‌آوری کمک‌های نقدی مردم نوع‌دوست استان زنجان به مردم مظلوم فلسطین از طریق ۱۰ ایستگاه هلال احمر انجام شده است.
وی ادامه داد: از ابتدای اعلام رسمی پویش بشردوستی تا پایان مهرماه امسال خیرین و مردم نوع‌دوست در شهرستان‌های زنجان، ابهر، خرم‌دره، خدابنده، طارم، ایجرود و ماهنشان یک میلیارد و ۲۶۳ میلیون و ۸۱۰ هزار ریال از طریق این ایستگاه‌ها کمک کرده‌اند.
هاشمی گفت: این ایستگاه‌ها در شهر‌های بیان شده روزانه در نوبت صبح و عصر برای جمع‌آوری کمک‌های نقدی مردم نیکوکار استان دایر است.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان خاطرنشان کرد: در حال حاضر بیش از ۸۵ نفر از اعضای داوطلبان، امدادگران و جوانان هلال احمر استان زنجان در جمع‌آوری کمک‌های مردمی فعالیت دارند.

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار