معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان گفت: در ایام پیک سال جاری، 8.5 مگاوات مدیریت مصرف برق پس از وقت اداری در استان سمنان به انجام رسیده است.
کد خبر: ۱۱۳۳۰۵۶
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۰ 20 October 2023

به گزارش تابناک سمنان، مهدی پاک‌طینت، معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان اظهار کرد: با برنامه‌ریزی صورت‌گرفته در این شرکت، در ایام پیک سال جاری برای یک هزار و ۵۲۰ ساختمان اداری در استان سمنان با روش‌هایی نظیر به حداقل رساندن روشنایی ساختمان‌های اداری، کاهش حداقل ۶۰ درصدی سیستم سرمایشی و سایر روش‌های مدیریت مصرف برق کاهش مصرف صورت پذیرفته است.

وی افزود: بازدید میدانی از ادارات با هدف نظارت و پایش مصرف برق، بانک‌ها و نهاد‌های عمومی، در مدار آوردن دیزل ژنراتور مشترکان در ساعات اوج بار، ارسال نامه اخطار و برگزاری همایش‌های مدیریت مصرف برق در بخش اداری از جمله مهم‌ترین اقدامات در حوزه فرهنگ‌سازی کاهش مصرف برق بخش مشترکان اداری استان بوده است.

پاک‌طینت افزود: در این راستا، برخی اقدامات بازدارنده نیز برای ادارات نظیر ارسال نامه اخطار به اداراتی که از میزان تعیین‌شده تخطی داشته و قطع برق تعدادی از دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های پرمصرف در شهرستان‌ها به جهت کنترل روند مصرف در این بخش صورت پذیرفته است.

وی خاطرنشان کرد: به جهت ترویج و تشویق مشترکین اداری که الزامات و مفاد بخشنامه هیأت وزیران را در این ایام رعایت کرده‌اند و بیشترین کاهش مصرف به نسبت سال گذشته را رقم زده باشند، در مراسمی قدردانی می‌شود.

برچسب ها: سمنان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار