مدیرکل پیشین کمیته امداد امام خمینی (ره) کرمانشاه مطرح کرد؛ 
مدیرکل پیشین کمیته امداد امام خمینی (ره) کرمانشاه گفت: ۲ هزار و ۴۰۰ شغل برای مددجویان کمیته امداد کرمانشاه در طول ۲۷ ماه اخیر انجام شده است.
کد خبر: ۱۱۳۲۵۱۷
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۳ 17 October 2023

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه پیمان ترکمانه عصر امروز سه‌شنبه (۲۵ مهر ماه) در مراسم آیین تکریم و معارفه مدیرکل جدید کمیته امداد امام خمینی (ره) که با حضور مدیرکل دفتر نظارت و رسیدگی به شکایات کشور، قائم مقام رئیس کمیته امداد، استاندار و جمعی از مسئولان استان در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد اظهار کرد: آنچه که در این مدت در طول این ۲۷ ماه خدمتی که در کمیته امداد استان کرمانشاه و توفیق ۳۱ سال امدادگری در این حوزه را داشتم رخ داده است توسط همکاران کمیته امداد محقق شده است.

وی در خصوص گزارش عملکرد خود در دوره مدریت کمیته امداد افزود: تلاش کردم در طول ۳۱ سال خدمت اصولم را زیر پا نگذارم، بیش از یک دهه مدیر کلی در مقاطع مختلف در کشور عراق در استان همدان و در منزل آخر در کرمانشاه تلاش کردم بر روی هدفم متمرکز شوم.

مدیرکل پیشین کمیته امداد امام خمینی (ره) کرمانشاه تصریح کرد: تلاش کردم شخصیت مستقلی داشته باشم و وابسته به کسی نباشم و خود را یک خدمتگزار می‌دانستم که کاملاً در اختیار مجموعه کمیته امداد و مردم باشد.

وی ادامه داد: من تلاش کردم حتی یک دانه قند کمیته امداد را نخورم و اگر موضوعاتی پیش می‌آمد جبران می‌کردم حتی تمام هزینه‌های شخصی دفترم را از جیب خودم پرداخت می‌کردم، توصیه نپذیرفتم به موضوعات اخلاقی سعی کردم که توجه کنم.

ترکمانه بیان کرد: در هیچ لحظه‌ای در طول این ۳۱ سال یک لحظه بدون وضو پشت میز کمیته امداد ننشستم و این موضوع را برای خود وظیفه می‌دانستم چون همچنان اعتقاد دارم کاری که در کمیته امداد رخ می‌دهد عبادت است و عبادت بی وضو قطعاً قبول نیست.

وی عنوان کرد: به لطف خداوند تا به امروز هیچ نیازمندی پشت در کمیته امداد منتظر دریافت خدمت نیست و این را بزرگترین افتخار برای نظام می‌دانم و امروز هر که دست نیاز به سمت ما دراز کرده است با افتخار به آنها کمک کردیم و دست آنها را گرفتیم.

این مقام مسئول ابراز کرد: با این حال در طول این ۲۷ ماهی که در این حوزه خدمت کردم ۹ هزار و ۶۹۶ خانواده به مجموعه مددجویان اضافه شده‌اند و ما دست رد به سینه کسی نزدیم و سه هزار و ۸۴۳ خانواده در طول این ۲۷ ماه با کمک امدادگران این حوزه با اقدامات توانمندساز خودکفا شدند و بهبود شرایط پیدا کردند.

وی اذعان کرد: تلاش کردم که در حوزه گزارشدهی به اصحاب رسانه دقت کافی را داشته باشم و اخبار را به طور صحیح، دقیق و به موقع به دست اصحاب رسانه رسانده‌ام.

ترکمانه گفت: ۲ هزار و ۴۰۰ شغل ایجاد کرده‌ایم در این ۲۷ ماه و مشاغلی که به کمک امدادگران ایجاد شد برای نیازمندان کرمانشاه به عنوان دومین استان کشور در صحت سنجی با ۹۹/۲ درصد دومین استان کشور بود.

وی تاکید کرد: در این مدت همکاران ما چهار هزار و ۹۳۶ فعالیت در حوزه خرید یا ساخت مسکن برای محرومین یا احداث فضای جانبی و تعمیر منازل محرومین انجام دادند.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه منابع انسانی کمیته امداد افزود: افتخار می‌کنم از ظرفیت جوانان استان در کمیته امداد استفاده کردم و در این ۲۷ ماه ۸ مدیر جوان در کمیته امداد به حوزه مدیریت اضافه شد و ۷ نفر از این مدیران از افراد از کارکنان قراردادی و غیر رسمی اداره بودند.

ترکمانه خاطر نشان کرد: در شرایطی که ۱۲۷ نفر در طول این ۲۷ ماه از مجموعه کمیته امداد خارج شدند و بازنشسته شدند که بخشی از این‌ها مددکار بودند در این شرایط ما ۳۷ نفر را به این مجموعه اضافه کرده‌ایم و حوزه مددکاری را نگذاشته‌ایم که آسیب ببینند.

وی بیان کرد: تعداد پرونده‌های مددجویان که در ابتدای سال ۱۴۰۰ به مددکاران سپرده شده بود برای سرپرستی و مدیریت از ۶۲۶ پرونده امروز به ۳۱۰ پرونده رسیده است.

این مقام مسئول عنوان کرد: اطلاع رسانی‌هایی که به مردم انجام شد به واسطه اصحاب رسانه کرمانشاه صورت گرفت و هیچگاه برای حفظ این میز تلاش غیرمتعارف نداشتم.

وی اذعان کرد: روزی که سمتم را به من ابلاغ دادند ۲ موضوع را به من تاکید کردند و از من انتظار اصلاح و تحول را داشتند که برای هر مدیری بسیار حائز اهمیت و کاربردی است.


فرصت خدمت به مردم را ارزشمند می‌شمارم

 

رضا طاهری مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه در ادامه اظهار کرد: از اعتمادی که هیئت مدیره و استاندار کرمانشاه به اینجانب داشته اند قدردانی می‌کنم.

وی افزود: خرسندم که این فرصت را به خادمین مردم از جمله بنده محول کردند و اینکه توفیق  همسنگری با همکاران خود را در استان کرمانشاه کسب کردم.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کرمانشاه تصریح کرد: امید است که بتوانیم در راستای اهداف رهبر معظم انقلاب اسلامی همانا رشد ایمانی خانواده‌های نیازمند، ایجاد درآمد خوب و خودکفایی و خود اتکایی خانواده‌های نیازمند را فراهم کنیم.

وی تأکید کرد: در یک فضای همدلی ذیل هدایت‌ها و حمایت‌های استاندار و همراهی همه مدیران دستگاه‌های اجرایی این مهم را به شایستگی در تراز نظام جمهوری اسلامی در استان کرمانشاه محقق کنیم‌.

 

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار