طرح نهضت ملی مسکن در نجف آباد ۳۶درصد پیشرفت داشته است.
کد خبر: ۱۱۳۲۳۱۸
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۸ 16 October 2023

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نجف آباد گفت: در این شهرستان بیش از ۱۵ هزار نفر برای بهره مندی از مزایای طرح نهضت ملی مسکن، ثبت نام کرده اند که از این تعداد بیش از هشت هزار و ۹۰۰ نفر متقاضی سهم شهر نجف آباد است.
مرتضی فولادی افزود: ۲ هزار و ۲۵۰ متقاضی پالایش شدند و برای بیش از ۶۰۰ متقاضی مسکن تخصیص داده شده است.
وی گفت: برای متقاضیان واجد شرایط شهر‌های کهریزسنگ و جوزدان، پیش بینی تخصیص زمین در شهر‌های نجف آباد و گلدشت در نظر گرفته شده است.
رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نجف آباد افزود: ساخت ۵۷۷ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در شمال شهر نجف آباد در دست اقدام است که زمین آن از زمین‌های مازاد دستگاه‌های اجرایی بوده و در حال حاضر دارای پیشرفت فیزیکی ۳۶ درصدی است.
فولادی گفت: برای تامین زمین متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن در شهر نجف آباد، یک قطعه زمین ۲۳ هکتاری از کاربری آموزش عالی به مسکونی تغییر داده شد و در حال سیر مراحل و اقدامات لازم برای واگذاری زمین است.
وی افزود: برای طرح جوانی جمعیت شهر نجف آباد نیز ۱۰ هکتار زمین دیگر در مجاورت اراضی ۲۳ هکتاری، پیش بینی شده و در مرحله اضافه شدن به محدوده شهری است.
رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نجف آباد گفت: با توجه به ۶۶۰ نفر متقاضی طرح جوانی جمعیت شهرستان زمین‌ها پس از سیر مراحل قانونی به متقاضیان واگذار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار