عضو شورای شهر کرمانشاه:
عضو شورای اسلامی شهر کرمانشاه گفت: شورا موظف به برگزاری ۲ جلسه در ماه است.
کد خبر: ۱۱۳۲۲۱۳
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۶ 16 October 2023

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، سید احسان احسانی اظهار کرد: سخن گفتن بسیار ساده است اما در عمل مشخص می‌شود فرد چقدر توانمند است.

وی افزود: آدم اگر حرفی را به زبان می‌آورد باید روی آن ایستادگی کند، چرا باید بیان شود یک قشر حق منصب داشتن ندارند.

عضو شورای شهر کرمانشاه تصریح کرد: در صورتی که افراد نالایق حق مسئولیت پذیری ندارند در جامعه قومیت اهمیت ندارد و شایسته سالاری در جامعه ما حاکمیت دارد.

وی گفت: ملاک و معیار قومیت نیست در ابتدا باید فرد تعهد داشته و دلسوز باشد بنابر قانون آیین نامه شورای شهرداری استان کرمانشاه ماده ۲۴ اعضای شوراها در طول سال حق دارند یک ماه از مرخصی استفاده کنند.

این مقام مسئول تشریح کرد: همچنین بر اساس ماده ۲۳ شورا می‌تواند ٣٠ روز تعطیل بشود و زمان آن با تایید شورا تعیین می‌شود.

وی تشریح کرد: تاکنون صدها جلسه با ۹ نفر برگزار شده و گاهی با یازده نفر شروع و با هفت نفر به پایان رسیده است، دفتر جلسات در دبیرخانه و محرمانه نیست و برای اصحاب رسانه قابل رؤیت است.

این مقام مسئول ابراز کرد: در قانون و آیین نامه داخلی شورا جلسات شورا ماهیانه ۲ جلسه است در صورتی که در ماه گذشته سه جلسه برگزار شده است.

وی افزود: اگر نامه یا لایحه مهمی مطرح نشده کوتاهی از هیئت رئیسه است که چرا در خصوص تعیین تکلیف ۱۸۰۰ نیروی بازیافتی اقدامی نشده است.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: یک هفته قبل دستور جلسات باید به اعضا ابلاغ شود، از معضلات کرمانشاه ترافیک است و باید کمیسیونی با اعضای شورا و شهرداری اجرا و مشکلات ترافیک رفع شود، سال‌های قبل کمیسیون ترافیک داشتیم اما امسال حذف شده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار