همایش میثاق عشایر، دامداران و شبانان استان کرمانشاه با تجلیل از فعالان و مروجان حوزه اقتصاد دامداری و عشایری در مجتمع انتظار کرمانشاه برگزار شد
کد خبر: ۱۱۳۱۹۱۴
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۱ 15 October 2023

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از تسنیم، در این گردهمایی که افراد و گروه‌های برتر بخش عشایری و دامداری استان کرمانشاه شرکت داشتند از نقش هوشمندانه و فعال این بخش در کمک به امنیت و اقتصاد کشور تقدیر شد.

سردار سرتیپ سید ضیاءالدین حزنی معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه ‌در این همایش تاکید کرد: به توفیق الهی اقدامات خوبی برای کاستن از مشکلات عشایر و بخش مولد و دامدار انجام شده است.

وی افزود: برنامه‌های خوبی با کمک بخش‌های سازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه برای خدمت بیشتر به عشایر در حال پیگیری و اجرا‌‌ست.

سردار محمد نظر عظیمی فرمانده قرارگاه منطقه‌ای نجف اشرف در این گردهمایی با اشاره به کارنامه درخشان عشایر در استان کرمانشاه گفت: عشایر در خط مقدم دفاع از کشور قرار دارند و خدمات آنان به انقلاب اسلامی چه در دوران دفاع مقدس و چه در ادامه تا امروز، فراموش شدنی نیست.

وی افزود: عشایر با همه ظرفیتی که در اختیار دارند در وفاداری به نظام اسلامی الگو و نمونه بوده و مدافع و پشتیبان شایسته امنیت و اقتصاد کشور هستند.

امام جمعه و استاندار کرمانشاه از دیگر میهمانان و سخنرانان این گردهمایی بودند.

در پایان این گردهمایی از 56 فعال عشایری و حوزه کشاورزی و دامداری استان کرمانشاه تقدیر شد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار