فرمانده انتظامی شهرستان دامغان از دستگیری سارق رینگ و لاستیک با ۱۱ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۳۱۸۲۵
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۶ 14 October 2023

به گزارش تابناک سمنان، غلامحسین عرب، فرمانده انتظامی شهرستان دامغان صبح امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت رینگ و لاستیک در شهرستان دامغان شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی کلانتری ۱۱ آزادی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران کلانتری ۱۱ آزادی با به‌کارگیری منابع و مخبران و اقدامات اطلاعاتی و تعقیب و مراقبت‌های شبانه‌روزی، هویت سارقی که اهل یکی از استان‌های شرقی کشور بود و در ساعات پایانی شب اقدام به سرقت‌های رینگ و لاستیک می‌کرد را شناسایی و طی یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان دامغان با بیان اینکه متهم ۲۸ ساله معتاد و دارای سابقه کیفری بود که پس از انتقال به کلانتری و مشاهده مستندات کافی چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشت و به بزه ارتکابی اعتراف کرد، تصریح کرد: سارق در تحقیقات تکمیلی پلیس به ۱۱ فقره سرقت رینگ و لاستیک خودرو در این شهرستان اعتراف کرد.

عرب با اشاره به اینکه متهم رینگ و لاستیک‌های به سرقت رفته را به یکی از شهر‌های شمالی کشور منتقل کرده و در آن شهر فروخته بود، خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده به دادسرا معرفی و در نهایت روانه زندان شد.

برچسب ها: سمنان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار