امام جمعه اراک:
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت:نسل کشی خلاف تمامی قوانین بین المللی بوده و سران کشورهای اسرائیل و آمریکا باید در دادگاه‌های جنگی مورد محاکمه قرار گیرند.
کد خبر: ۱۱۳۱۵۷۹
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۱ 13 October 2023

به گزارش تابناک مرکزی،آیت‌الله دری نجف آبادی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اراک، افزود: حضور وزیر امور خارجه آمریکا در اسرائیل و حمایت بمباران و نسل کشی این رژیم در باریکه غزه چهره واقعی این کشور مدعی دروغین حقوق بشر را به جهانیان نشان داد.

وی ادامه داد: نسل کشی خلاف تمامی قوانین بین المللی بوده و سران کشورهای اسرائیل و آمریکا باید در دادگاه‌های جنگی مورد محاکمه قرار گیرند و به این شورای امنیت با حضور آمریکا برای محاکمه سران این کشورها امیدی وجود ندارد.

امام جمعه اراک با تشکر از حضور گسترده مردم اراک در راهپیمایی حمایت از مردم فلسطین خاطر نشان کرد: کشورهای اسلامی و عربی باید در حوزه‌های اقتصادی، دارویی، بهداشتی و بازدارندگی برای مردم مظلوم فلسطین اقدام جدی انجام دهند.

وی یادآور شد: جوانان فلسطینی اقدام بزرگی انجام دادند و با دور زدن دستگاه‌های جاسوسی رژیم اسرائیل با مشت خالی افتخار آفریدند و این مهم شکست ناپذیری رژیم صهیونیستی را در تاریخ دفن کرد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی خاطرنشان کرد: اسرائیلیان از هرکجا که آمده اند باید بازگردند و کشور فلسطین باید به دست مردم این کشور اداره شود.

آیت الله دری نجف آبادی گفت: نسل جوان فلسطین اکنون با غیرت و تحمل در صحنه ایستاده‌اند و بدون احساس ضعف با قدرت از کشور و حقوق خود دفاع می کنند.

آیت الله دری نجف آبادی با یاد آوری زلزله کشور افغانستان گفت: ۲ هزار و ۵۰۰ نفر در این زلزله جان خود را از دست دادند و نیاز است هلال احمر، کمیته امداد امام خمینی(ره) ، سپاه پاسداران و مردم ایران اسلامی کمک‌های لازم را به مردم کشورهای افغانستان و فلسطین داشته‌ باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار