نمایشگاه صنایع‌دستی در حاشیه کنگره بین‌المللی فارماکولوژی ایران در سمنان برپا شد.
کد خبر: ۱۱۳۱۴۸۰
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۸ 12 October 2023

به گزارش تابناک سمنان، سمانه سلطانی‌پور، سرپرست معاونت صنایع‌دستی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان صبح امروز در گفتگو با خبرنگاران، از برپایی نمایشگاه صنایع‌دستی در حاشیه کنگره بین‌المللی فارماکولوژی ایران در سمنان خبرداد و گفت: در حاشیه پنجمین کنگره بین‌المللی و بیست و ششمین کنگره فیزیولوژی و فارماکولوژی ایران که با حضور اندیشمندان بیش از هفت کشور جهان در دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در حال برگزاری بوده، ۱۴ غرفه عرضه صنایع‌دستی هنرمندان استان سمنان برپا شده است.

سرپرست معاونت صنایع‌دستی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان افزود: در این نمایشگاه، محصولات هنرمندان در رشته سفال و سرامیک، دست‌بافته‌ها، صنایع چوب و چرم، گلیم و جاجیم، صنایع فلزی، سنگ‌های قیمتی و نیمه قیمتی و ... عرضه و معرفی شده است.

سلطانی‌پور گفت: این نمایشگاه با هدف افزایش فروش صنایع‌دستی و معرفی ظرفیت‌های صنایع‌دستی و هنر‌های سنتی هنرمندان این استان در سطح بین‌المللی برپا شده است.

به گزارش فارس؛ بیست و ششمین کنگره ملی و پنجمین کنگره بین‌المللی فیزیولوژی و فارماکولوژی ایران با حضور محققان و پزشکان مشهور از داخل و خارج از کشور تا ۲۱ مهرماه در دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ادامه دارد.

برچسب ها: سمنان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار