سرپرست معاونت راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: به منظور مواجهه بهتر با بارش‌های زمستان ۵ هزار تن نمک خریداری شده و خرید ۲۵ هزار تن شن نیز در مرحله مناقصه است.
کد خبر: ۱۱۳۱۴۵۸
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۱ 12 October 2023

به گزارش تابناک چهارمحال و بختیاری و به نقل از خبرگزاری فارس، امین قوامی گفت: به منظور آمادگی کامل در فصل بارش‌ها و جلوگیری از خسارت‌های احتمالی، ۵ هزارتن نمک خریداری شد و به راهدارخانه ادارات شهرستانی تحویل داده شد، همچنین درخواست خرید ۲۵ هزار تن شن نیز در مرحله مناقصه است.

سرپرست معاونت راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری ادامه داد: عملیات بهسازی و بازسازی ۴۵ دستگاه پل کوچک، تعمیر ۱۱ دستگاه پل بزرگ و تنقیه ۱۱۲ دستگاه پل در سطح استان از دیگر اقدامات انجام شده است.

وی افزود: رفع آسیب‌هایی از جمله وجود گل و لای و خاشاک در دهانه پل‌ها، تغییر مسیر رودخانه به دلیل وجود سیلاب در مسیر‌های منتهی به پل‌ها و آبراها، تخریب جان‌پناه و نرده پل‌ها، آسیب دال پل، آسیب بتن دال پل در اثر مجاورت با شن و نمک در فصل زمستان، آسیب به دستک، رادیه و برید پل‌ها در اثر وقوع سیل‌آب و آسیب به تابلو علائم پل‌ها در این عملیات انجام شد.

قوامی با اشاره به اینکه این عملیات‌های اجرایی در سراسر استان انجام شد، گفت: تعداد بیشتر از این اقدامات در شهرستان‌های لردگان، کوهرنگ و شهرکرد اجرا شد که سبب کاهش خطر آبگرفتگی در زمان بارش‌ها شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار