سرپرست فرمانداری نکا در جلسه شورای اداری مطرح کرد؛
سرپرست فرمانداری شهرستان نکا گفت: در پایان سال انتخابات را در پیش داریم و برای ما حیاتی است، ضمن اعلام بی‌طرفی فرمانداری شهرستان نکا از همراهی با کاندیدایی مشخص، جهت انتخاباتی سالم، هیچ دهیاری حق، همراهی کردن با هیچ کاندیدایی را ندارد.
کد خبر: ۱۱۳۱۰۳۷
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۰ 10 October 2023

 

مردم خط قرمز هستند و برایشان باید جان داد/ مساله اشتغال مطالبه اصلی مردم نکا/ عقب‌افتادگی‌های نکا باید با کار جهادی برطرف شود  

به گزارش تابناک مازندران، جلسه‌ی شورای اداری شهرستان نکا با حضور مسئولین ادارات و نهادها، ساعت ۱۳ بعدازظهر امروز سه‌شنبه ۱۴۰۲/۰۷/۱۸ در سالن اجتماعات فرمانداری نکا برگزار شد.

امام‌جمعه شهرستان نکا، در این جلسه، با تبریک پیروزی‌های جبهه مقاومت علیه اسرائیل در پاسداشت یاد و خاطره آیت‌الله لائینی اظهار کرد: روحانیون در جامعه اسلامی و شهرستان نکا زحمات زیادی کشیدند که جای تقدیر دارد.

حجت‌الاسلام محمدصادق محمدی لائینی افزود: توجه به گفتمان بزرگان علی‌الخصوص امام صادق(ع) که می‌فرمایند: حقی را از کسی نگیرید و حقوق دیگران را پایمال نکنیم، تأکید کرد: مدیران مواظب باشند نگاه خدمت و جهادی سبب نشود که حقی از فردی تضییع شود.

 

مردم خط قرمز هستند و برایشان باید جان داد/ مساله اشتغال مطالبه اصلی مردم نکا/ عقب‌افتادگی‌های نکا باید با کار جهادی برطرف شود  

وی با بیان اینکه، از مدیران ادارات و دستگاه‌های اجرایی انتظار داریم نگاه مردمی بودن، خدمت خالصانه و صادقانه را مثل همیشه در دستور کار قرار دهند، از خدمات دولت و فرمانداری شهرستان و ادارات نکا تشکر کرد.

سرپرست فرمانداری شهرستان نکا نیز، ضمن خوش‌آمد به حاضران، با تبریک مناسبت‌های گذشته و پیش رو، سالگرد ارتحال حجت‌الاسلام حسین محمدی لائینی امام جمعه شهرستان نکا و نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، را گرامی داشت و به مناسبت هفته نیروی انتظامی، از فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان نکا، بواسطه زحمات شبانه‌روی آنان در طول سال و از زحمات ستاد بحران و دستگاه‌های خدمت رسان شهرستان به دلیل بارندگی‌های شدید روزهای گذشته در جهت آسیب ندیدن شهروندان تشکر کرد.

مرتضی رمضانی اتفاقات و طوفان الاقصی را یکی از عملیات بی‌نظیر فلسطینیان در ۷۵ سال اخیر قلمداد کرد که در بُعدِ نظامی یک قدرت تلقی می‌شود، زیرا کسانی که یک روزی با سنگ در مقابل دشمن از خود دفاع می‌کردند، امروز موشک را با موشک جواب دادند و باعث چنین اتفاقات مهمی شدند.

وی تصریح کرد: امروز رژیم صهیونیستی عجله دارد و نمی‌خواهد به آن ۲۵ سال نابودی پیش‌بینی شده برسد، و ما باور و اعتقاد داریم که قدس شریف آزاد خواهد شد و ما پشت سر مقام معظم رهبری نماز در آنجا خواهیم خواند.

سرپرست فرمانداری شهرستان نکا با بیان اینکه، در چند ماه گذشته اقدامات بسیار خوبی در شهرستان نکا صورت گرفت که بنده از مدیران این دستگاه‌ها و نهادها تشکر می‌کنم، تأکید کرد: طبق فرمایش رهبر، فرصت خدمت بسیار کوتاه است و امروز زمان استراحت نیست، زیرا مشکلات و عقب‌ماندگی‌ها فقط با کار جهادی و در میدان بودن برطرف می‌شود.

رمضانی گفت: اگر امروز یک دهیار و یا شهروند از ما می‌خواهد که روستایش توسعه پیدا کند، خواسته‌ی بزرگی نیست و منطقی است، زیرا با وجود خدمات زیاد انقلاب به مردم، باز هم عقب‌ماندگی‌هایی وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه، اکثر مشکلاتی که در ملاقات‌های مردمی مطرح می‌شود، مشکل اشتغال جوانان است، تأکید کرد: اداره تعاون با نام‌نویسی همه جوانان می‌تواند تلاش بیشتری در جهت حل مشکل اشتغال جوانان نماید، زیرا بسیاری از شرکتها، برای پذیرش نیرو آمادگی دارند و ما باید رشد بیکاری که در شهرستان ما هر روز بالاتر می‌رود را کاهش دهیم.

سرپرست فرمانداری شهرستان نکا بیان کرد: با وجود اینکه، شهرستان نکا قهرمانان زیادی را در رشته‌های مختلف ورزشی تحویل جامعه داده است، اما متأسفانه زیرساخت‌ها در شهرستان ضعیف است و در ورزش عقب ماندگی‌های زیادی داریم و مردم و جوانان این شهر انتظاراتی دارند، بطور مثال، ما بعد از سیل بنیان‌کَنِ شهرستان نکا، استخر را نتوانستیم راه‌اندازی کنیم که بنده این ضعف را بیشتر در مدیریت می‌بینم.

رمضانی مردم را پایه‌کار دانست و تأکید کرد: ما مدیران باید شبانه‌روزی کار کنیم و از این فرصت طلایی که نظام در اختیار ما قرار داده است، به درستی استفاده کنیم، و علت اینکه بنده ملاقات‌های عمومی را از فرمانداری به محلات بردم این است که، به جای اینکه مردم جهت حل مشکلات خود به سمت ما بیایند، ما جهت شناسایی و حل مشکل آنان، به سمت آنها برویم.

وی ابراز کرد: متأسفانه برخی از مدیران بانک‌ها، در کار خانواده‌های ضعیف که مشکل مالی‌شان فقط با ۵ یا ۱۰ میلیون تومان حل می‌شود، سختگیری می‌کنند، درحالیکه، موظف هستند جهت حل مشکل، کارشان را سریعتر انجام دهند، همچنین مدیران بانک‌ها باید به دنبال سرمایه‌گذار و تولیدکننده بروند و مشکل آنها را نیز حل کنند، و مانع ایجاد نکنند، زیرا اگر تولید اتفاق نیفتد، نمی‌شود اشتغال ایجاد کرد.

 

مردم خط قرمز هستند و برایشان باید جان داد/ مساله اشتغال مطالبه اصلی مردم نکا/ عقب‌افتادگی‌های نکا باید با کار جهادی برطرف شود  

سرپرست فرمانداری شهرستان نکا با اشاره به اینکه، در شهرک صنعتی، هریک از شرکتها و تولیدکنندگان ۵۰ الی ۲۰۰ نفر را مشغول به کار دارند که اگر بیکار شوند، ۲۰۰ خانواده از بیکاری سرپرست خود تأثیر می‌پذیرد، خاطرنشان کرد: حفظ این نظام در گرو این است که ما مدیران چگونه به مردم خدمت کنیم و در این راستا، ما در شهرستان مدیرانی خلاق می‌خواهیم تا برای مردم قانون را خم کنند و برای برخی‌ها، قانون را محکم بگیرند، زیرا نظام جمهوری اسلامی ایران، نظام پابرهنگان و محرومان است و بنده به بعضی از دستگاه‌ها که سرزنده حضور پیدا کردم، از برخی از دستگاه‌ها راضی و از برخی از آنها ناراضی هستم.

رمضانی با بیان اینکه، در بخش اعتبارات، اولویت دولت، پروژه‌های نیمه‌تمام است خبر داد: در دهه فجر امسال، جشن پایان پروژه‌های نیمه‌تمام و ابتدای سال ۱۴۰۳ ، شروع پروژه‌های جدید است.

وی از عبدی رئیس بنیاد مسکن شهرستان نکا خواست: پروژه‌های نیمه‌تمام را با سرعت بیشتر پیگیری نماید و از اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای نیز خواست، ضمن توجه به زمستان پرباران امسال و مشکلات جاده‌ها، مخصوصا جاده‌های روستاهای بالادست، جهت سرعت پروژه‌ها تلاش نماید.

سرپرست فرمانداری شهرستان نکا با بیان اینکه، مردم عملکرد شما را می‌بینند و زحمات شما قادر تقدیر است، خاطرنشان کرد: روستاها و مناطق حاشیه‌نشین نکا به حضور شما مدیران نیاز دارند، زیرا باوجود اینکه، نظام و دولت خدمات زیادی را به مردم ارائه می‌دهد، باز هم مشکلات زیادی در شهر داریم و باید بیشتر پیگیری و تلاش نمائیم تا مردم خدمات نظام را لمس کنند.

 

مردم خط قرمز هستند و برایشان باید جان داد/ مساله اشتغال مطالبه اصلی مردم نکا/ عقب‌افتادگی‌های نکا باید با کار جهادی برطرف شود  

رمضانی با اشاره به عملکرد ضعیف روابط عمومی‌های دستگاه‌ها، از مدیران خواست، حداقل جهت عملکرد خود هم شده، روابط عمومی‌های خود را فعال کنید تا خدمات خود را به گوش همه برسانید زیرا، ضمن به دنبال داشتن نارضایتی مردم، دشمن نیز از همین نقطه‌ضعف، به نظام ضربه می‌زند.

وی گفت: روستاها و مناطق حاشیه‌نشین نکا به حضور شما مدیران نیاز دارند، نظام و دولت خدمات زیادی را به مردم ارائه می‌دهد، اما ضعف از پایین است.

سرپرست فرمانداری شهرستان نکا با بیان اینکه، در پایان سال انتخابات را در پیش داریم و برای ما حیاتی است، ضمن اعلام بی‌طرفی فرمانداری شهرستان نکا از همراهی با کاندیدایی مشخص، جهت انتخاباتی سالم، خاطرنشان کرد: هیچ دهیاری حق همراهی کردن با هیچ کاندیدایی را ندارد.

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار