مدیریت نظارت و بازرسی کالاهای کشاورزی جهادکشاورزی گفت: به منظور افزایش گشت‌های نظارتی برای کنترل قیمت‌ها و نظارت در حوزه کالاهای اساسی در فروشگاه ها، میوه فروشی ها، گوشت، پروتئین و نانوایی ها استان، گشت مشترک تنظیم بازار در سراسر استان ایلام راس ساعت ۹ صبح آغاز به کار کرد.
کد خبر: ۱۱۳۰۹۸۸
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۵ 10 October 2023

به گزارش تابناک ایلام ؛ عطایی اظهار داشت : در این گشت مشترک بازرسان بسیج اصناف، بازرسان صمت، اداره بهداشت، دامپزشکی و جهاد کشاورزی حضور دارند.

عطایی مدیر نظارت و بازرسی کالاهای کشاورزی با اشاره به اینکه گشت مشترک تنظیم بازار با محوریت بررسی وضعیت قیمت کالاهای اساسی و نظارت بر قیمت کالا و خدمات انجام می‌شود، بیان کرد: در این گشت مشترک اکیپ های بازرسی به صورت مداوم در سطح استان انجام خواهد شد و در این راستا صنوف مختلف در سطح استان مورد بازرسی قرار می‌گیرد.

محمد عطایی با بیان اینکه با هرگونه گران فروشی و تخلفات صنفی برخورد قانونی انجام می‌شود، ادامه داد: انتظار از کسبه، رعایت میزان سود در فروش و تحویل اجناس مرغوب به همشهریان می‌باشد. وی در ادامه اعلام کرد شهروندان می‌توانند با شماره تلفن ۱۲۴ جهت هر گونه شکایت و انتقاد در مورد تخلفات صنفی تماس گرفته و شکایت خود را ثبت کنند./م

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار