مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش همکاری بخش خصوصی و سازمان را عامل مهمی در ارتقاء سطح کیفی خدمات و احیای زنجیره گردشگری عنوان کرد.
کد خبر: ۱۱۳۰۸۹۶
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۴ 09 October 2023

به گزارش تابناک جزیره و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، رحیم سرهنگی در مراسم تقدیر از پیشکسوتان و فعالان حوزه گردشگری که شامگاه یکشنبه ۱۶ مهر در سالن خلیج فارس مرکز همایش‌های بین المللی کیش برگزار شد، ضمن تاکید بر تعاملات بخش دولتی و خصوصی گفت: باید تلاش کنیم تا با استفاده از ظرفیت‌های سازمان و همکاری جوامع مختلف جزیره نسبت به ارتقاء استاندارد‌ها و ایجاد زیرساخت‌های گردشگری اقدامات مطلوبی انجام شود.

سرهنگی با اشاره به نقش مدیریت تجربه در توسعه گردشگری کیش عنوان کرد: تغییر دیدگاه در ارتقاء کیفیت خدمات گردشگری، موجب می‌شود تا مسافران و گردشگران داخلی و خارجی تجربه مطلوبی از سفر خود داشته باشند و این امر عامل موثری در تبلیغات حوزه گردشگری کیش برای جذب و ترغیب مخاطب از اقصی نقاط کشور و جهان برای سفر به این منطقه آزاد به شمار می‌رود.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به نقش مهم جذب گردشگران خارجی در افزایش درآمد و حوزه گردشگری گفت: توسعه گردشگری و سرمایه گذاری این منطقه آزاد در گرو معرفی هرچه بهتر برند کیش می‌باشد که در این صورت رشد اقتصادی را به دنبال خواهد داشت.

برچسب ها: جزیره کیش
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار