معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با اشاره به اهمیت کیش در حوزه گردشگری و اقتصاد کشور، گفت: کمبود پروازها به کیش به‌زودی برطرف می‌شود.
کد خبر: ۱۱۳۰۸۹۵
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۳ 09 October 2023

به گزارش تابناک جزیره، علی‌اصغر شالبافیان در مراسم پاسداشت و قدردانی از پیشکسوتان و فعالان حوزه گردشگری کیش، اظهار داشت: کمبود پرواز‌ها تهدیدی برای جزیره است که با تلاش بی‌وقفه و تدبیر اندیشیده از سوی سازمان منطقه آزاد کیش به‌زودی از این مشکل با موفقیت گذر خواهیم کرد.

وی با اشاره به نقش موثر گردشگری بر اقتصاد کشور در سطح دولتی و بخش خصوصی، تصریح کرد: خوشبختانه با تلاش‌های و برنامه‌ریزی‌های انجام شده شاهد رشد اقتصادی قابل توجه در بخش گردشگری بعد از حوزه نفت هستیم که این خود نشان دهنده اهمیت این حوزه است.

حوزه گردشگری کیش نیاز به تبیین و تغییر رویکرد دارد

معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لازمه تبیین و تغییر رویکرد در حوزه گردشگری کیش را آماده سازی طرحی نو با هدف تقویت نگاه به صنعت گردشگری و نقش آفرینی در سطح کشور و بین‌المللی عنوان کرد.

شالبافیان با اشاره به جایگاه ویژه جزیره کیش در حوزه صنعت گردشگری که می‌تواند برای رونق بخشی به برخی از بازار‌ها موثر باشد، گفت: کشور به نقش محوری کیش در جغرافیای گردشگری نیاز دارد و این مهم باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

به گفته وی فعالان بخش خصوصی کیش علاوه بر نقش‌آفرینی در قلمرو کیش، باید گام‌های موثر و تحول آفرین در قلمرو کشوری و بین‌المللی بردارند.

معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با بیان این که در منطقه آزاد کیش، طرحی نو با هدف تامین نیازمند‌های آتی کیش در حال آماده‌سازی است، گفت: باید به تاسیسات گردشگری این منطقه اهتمام ویژه داشت، چرا که کیش یکی از اصلی‌ترین مقاصد گردشگری کشور محسوب می‌شود.

شالبافیان با اشاره به ظرفیت ارزشمند صاحب‌نظران حوزه گردشگری کیش و نقش پیشرو این منظقه در سطح کشور، افزود: باید از ظرفیت‌ها و تجارب کسب شده بهره لازم را برد.
منبع/فارس

برچسب ها: جزیره کیش
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار