از تمامی فعالان صنعت ساختمان و صنایع وابسته دعوت می‌شود از غرفه تجهیزات آتش نشانی آریاکوپلینگ بازدید نمایید و از نزدیک با طیف وسیع محصولات استاندارد آریا آشنا شوید ...
کد خبر: ۱۱۳۰۷۶۹
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۳ 09 October 2023

غرفه آریاکوپلینگ این بار در نمایشگاه صنعت ساختمان و صنایع وابسته کرمان

نمایشگاه تجاری، یکی از انواع نمایشگاه‌ها است که در آن فعالان یک حوزه حضور پیدا می‌کنند و آخرین محصولات و آخرین دستاوردهای خود را در معرض دید بازدید کنندگان و همچنین شرکت‌های دیگر قرار می‌دهند. از جمله نمایشگاه‌هایی که سال‌ها است که در ایران برگزار می‌شود، نمایشگاه صنعت ساختمان است؛ نمایشگاهی که در آن شرکت‌های مختلف با فعالیت‌های متفاوت، محصولات و خدمات خود را به نمایش می‌گذارند. بازدید از این نمایشگاه فرصت‌های زیادی به همراه دارد؛ از یک سو، بازدیدکنندگان می‌توانند از نزدیک با شرکت‌های تولیدی و برندهای مختلف دیدار کنند و سوالات و دغدغه‌های خود را با کارشناسان این شرکت‌ها در میان بگذارند؛ از دیگر سو، شرکت‌های حاضر در نمایشگاه هم می‌توانند با گشت و گذاری در فضای نمایشگاه، با رقبای خود آشنا شوند و چه بسا همکاری‌های مشترک و دوسویه در دل همین گشت و گذارها رقم بخور! در سالی که گذشت نمایشگاه صنعت ساختمان در شهرهای مختلف کشور برگزار شد و بازدیدکنندگان داخلی و خارجی از غرفه‌های مختلف این نمایشگاه بازدید کردند؛ از جمله اخیراً این نمایشگاه (مرداد ماه) در تهران برگزار و با استقبال بسیار خوب علاقمندان مواجه شد.

شرکت آریا کوپلینگ، به عنوان طراح و تولید کننده تجهیزات آتش نشانی اطفای حریق، یکی از شرکت‌هایی است که همه ساله در نمایشگاه صنعت ساختمان تهران و سایر شهرها حاضر می‌شود. در سال جاری، این شرکت با نمایش طیف وسیع محصولات خود در نمایشگاه صنعت ساختمان تهران و چند شهر دیگر توانست مخاطبان بسیاری را به سمت خود جلب کند. به عنوان نمونه، سازندگان ساختمان‌های مسکونی به دلیل تنوع محصولات تولید شده در شرکت آریا کوپلینگ (به خصوص جعبه‌های آتش نشانی دکوراتیو)، مجذوب غرفه آریا کوپلینگ در نمایشگاه صنعت ساختمان شدند.

و اما این بار، آریا کوپلینگ میهمان استان کرمان و میزبان بازدید کنندگان نمایشگاه صنعت ساختمان و صنایع وابسته کرمان هست. در این رویداد که در تاریخ هجدهم لغایت بیست و یکم مهرماه ۱۴۰۲ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی جنوب شرق (کرمان) برگزار می‌شود، شرکت‌های مختلفی حضور خواهند داشت. آریا کوپلینگ طراح و تولید کننده بیش از ۳۵۰ محصول مختلف حوزه ایمنی و آتش نشانی هم پذیرای میهمانان عزیز خواهد بود.

اگر بخواهیم کمی در خصوص پیشینه مجموعه تولیدی آریا کوپلینگ و طیف محصولات آن صحبت کنیم باید بگوییم، آریا کوپلینگ بیش از ۵۰ سال است که در حوزه طراحی و تولید تجهیزات آتش نشانی اطفا حریق (بر اساس استانداردها و الزامات ملی و بین‌المللی) فعالیت می‌کند. این مجموعه تولیدی که در شرق تهران واقع شده است، محصولات متنوعی را در ۹ دسته کلی تولید می‌کند که پاسخگوی نیاز ساختمان‌های شهری و صنعتی به تجهیزات ایمنی و آتش نشانی است.

  • انواع جعبه آتش نشانی،
  • انواع هوزریل استاندارد آتش نشانی،
  • سامانه شیلنگ برزنتی،
  • انواع اتصالات آلمانی،
  • انواع اتصالات انگلیسی،
  • انواع خاموش کننده دستی (کپسول آتش نشانی پودری)،
  • انواع نازل‌ها،
  • انواع شیرهای آتش نشانی و
  • انواع اسپرینکلرهای آتش نشانی

خانواده محصولات آریا کوپلینگ را تشکیل می‌دهد؛ به طوری که در مجموع ۳۵۰ محصول مختلف در این ۹ خانواده جا گرفته‌اند که باعث شده‌اند از حیث تنوع، این شرکت در میان تولید کنندگان ایرانی تجهیزات آتش نشانی اطفای حریق، بدون رقیب باقی بماند.

اگر در حوزه صنعت ساختمان فعالیت می‌کنید، توصیه می‌کنیم حتماً از غرفه آریا کوپلینگ بازدید نمایید. چرا که محصولات استاندارد آریا کوپلینگ، پاسخگوی نیاز شما به بحث ایمنی در برابر حریق خواهد بود. به عنوان نمونه، جعبه‌های آتش نشانی دکوراتیو آریا کوپلینگ در چندین نمایشگاه اخیر توانسته است نظر بسیاری از سازندگان را به خود جلب کند. این نمایشگاه فرصت بسیار مناسبی است تا شما عزیزان که در حوزه صنعت ساختمان در استان کرمان فعالیت می‌کنید، از نزدیک با محصولات بی‌رقیب آریا کوپلینگ آشنا شوید و با کارشناسان بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش این شرکت به صورت مستقیم صحبت نمایید.

علاوه بر عزیزانی که در حوزه صنعت ساختمان سازی فعالیت دارند، صنعتگران هم می‌توانند بسیاری از نیازهای خود را در غرفه آریا کوپلینگ پیدا نمایند. همچنین پرسنل خدوم آتش نشانی استان کرمان هم می‌توانند با مراجعه به غرفه آریاکوپلینگ از محصولات منحصر به فردی که صرفاً برای عملیات اطفای حریق طراحی شده است، بازدید نمایند. به عنوان مثال، سلار نازل که برای نخستین بار توسط شرکت آریاکوپلینگ طراحی و تولید شد، جهت اطفای حریق زیر زمین بسیار برای آتش نشانان و نیروهای عملیاتی کاربردی خواهد بود. لذا این عزیزان هم می‌توانند با بازدید از غرفه آریا، با این محصول و محصولات بدیع دیگر آشنا شوند و در خصوص مسائل فنی و عملکردی این محصولات با تیم فنی اعزامی به نمایشگاه به گفتگو بپردازند.

در پایان از شما دعوت می‌کنیم با مراجعه به وب سایت آریاکوپلینگ به نشانی www.aryacoupling.com اطلاعات بیشتری در خصوص فعالیت‌های تولیدی، آزمایشگاهی و مسئولیت اجتماعی این شرکت به دست آوردید.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار