مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان گفت: با حضور نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر، مجتمع درمانی توانبخشی هلال احمر با کمک خیرین و اعتبار هفت میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.
کد خبر: ۱۱۳۰۷۰۶
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۳ 08 October 2023

به گزارش تابناک گلستان، قاسم غریب‌آبادی عصر امروز در مراسم افتتاح مرکز توانبخشی-درمانی گنبدکاووس با حضور نماینده، ولی فقیه در جمعیت هلال‌احمر، فرماندار شهرستان و دیگر مسئوولان استانی و شهرستانی اظهارکرد: در شهرستان گنبدکاووس دو پروژه بزرگ با حضور نماینده، ولی فقیه در جمعیت هلال‌احمر افتتاح شد که یکی از آن‌ها توسعه فضای فیزیکی داروخانه هلال‌احمر به متراژ ۸۵ مترمربع و با اعتبار یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان به فضای قبلی است.

وی ادامه داد: خوشبختانه در موعد مقرر با اعتبار بیش از هفت میلیارد تومان این مجتمع احداث شد و امروز با تجهیز جمعیت هلال‌احمر شاهد افتتاح آن در حوزه‌های مختلف دندانپزشکی، کاردرمانی، گفتار درمانی و ... هستیم.

غریب‌آبادی گفت: اعتبار هزینه شده برای تجهیز این مجتمع درمانی-توانبخشی توسط جمعیت هلال‌احمر پنج میلیارد تومان است.

وی بیان کرد: تمام خدمات ارائه شده در این مجتمع با تعرفه نیمه‌دولتی بوده و با محوریت گنبدکاووس به شرق گلستان خدمات ارائه می‌شود.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گلستان ابرازکرد: نماینده، ولی فقیه در جمعیت هلال احمر در سفر دو روزه خود به استان گلستان نشست‌ها و جلساتی مختلفی مانند نشست با ائمه جماعات استان‌های گلستان، مازندران و سمنان و نشست هم‌اندیشی با علمای اهل شیعه و سنی برگزار نموده و از پروژه‌های مختلف بازدید می‌کند.

برچسب ها: گلستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار