مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین گفت: سند تفکیکی 3400 هکتار از اراضی شهرک ها و نواحی صنعتی استان آماده و قابل واگذاری به واحدهای بهره بردار می باشد.
کد خبر: ۱۱۳۰۶۹۵
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۵ 08 October 2023

به گزارش تابناک قزوین، رضا صفاری اظهار کرد: یکی از مهمترین دغدغه سرمایه گذاران داخلی و خارجی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی، تعیین تکلیف اسناد تفکیکی است که تاکنون برای بیش از ۳۴۰۰ هکتار از این اراضی سند تفکیکی صادر شده و این شرکت با تمام ظرفیت‌های خود به دنبال مستند سازی و رفع موانع دریافت سند‌های مالکیت تفکیکی و تک برگی است تا با واگذاری آن به خود واحد‌های تولیدی بهره بردار، نسبت به تامین بخشی از نیاز‌های فعالان اقتصادی اقدام شود.

وی همچنین از صدور دو هزار و ۶۶۵ فقره سند مالکیت تک برگی برای واحد‌های تولیدی، خدماتی، کارگاهی، تجاری و زیرساخت‌ها در شهرک‌ها و نواحی صنعتی تابعه استان خبر داد و تصریح کرد: واحد‌های تولیدی که موفق به اخذ پروانه بهره برداری می‌شوند و در صورت دارا بودن شرایط می‌توانند با مراجعه به دفتر شرکت نسبت به دریافت سند تک برگی اقدام کنند.

رئیس هیئت مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی استان با اشاره به مزیت اسناد تفکیکی گفت: تثبیت و امنیت سرمایه گذاران، اعمال ارزش واقعی واحد‌های صنعتی و افزایش قدرت سرمایه در گردش آنها، صدور اسناد، نقل و انتقال و جذب شریک تجاری، مالکیت تفکیکی در جهت تسریع و تسهیل کار واحد‌های صنعتی بهره بردار که مشکلات بانکی در خصوص اخذ تسهیلات و ترهین محل اجرای طرح و وثیقه قرار دادن سند مالکیت دارند بسیار حائز اهمیت است که با این اقدام مشکلات آنان حل خواهد شد.

صفاری یادآور شد: از چهار هزار و ۶۸۰ هکتار اراضی در اختیار شرکت شهرک‌های صنعتی استان، بالغ بر ۴۰۰۰ هکتار آن دارای سند مالکیت ششدانگ می‌باشد که از حیث اخذ سند مالکیت در بین شرکت‌های استانی رتبه برتر را دارا هستیم و مابقی اسناد مالکیت تا پایان سال جاری عملیاتی خواهد شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان در پایان اذعان کرد: تاکنون برای ۳۲۹ واحد تولیدی بهره بردار سند تک برگی صادر شده و به آن‌ها واگذار شد.

قابل ذکر ست در حال حاضر تعداد دو هزار و ۱۰۰ قرارداد با متقاضیان سرمایه گذار در شهرک‌ها و نواحی صنعتی تابعه استان منعقد شده که از این تعداد ۱۰۰۰ واحد با سرمایه گذاری بیش از ۶۰ هزار میلیارد ریال و اشتغالزایی بیش از ۳۰ هزار نفر به بهره برداری رسیده اند.
منبع/فارس

برچسب ها: قزوین
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار