به همت اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی ایلام و در آستانه روز عشایر و روستا، کتابخانه سیار قاصدک مهربانی ایلام در محدوده عشایر چنگوله حضور یافت.
کد خبر: ۱۱۳۰۶۰۲
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۵ 08 October 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ به مناسبت روز ملی روستا و عشایر و هفته کودک، کتابخانه سیار قاصدک مهربانی ایلام در محدوده عشایر چنگوله حضور یافت تا کودکان یک روز پرنشاط را با یارمهربان بگذرانند.

همایش بزرگ و طرح «خدمت رسانی به عشایر مرزدار» رویداد یک روزه ارائه خدمات فرهنگی، با هدف توسعه عدالت فرهنگی و تسهیل دسترسی جامعه عشایر به کتاب و منابع اطلاعاتی، با حضور سمیه حیدری، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی ایلام؛ حیدر الفتی، فرمانده قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه امیرالمؤمنین (ع) ایلام؛ فاطمه رستگار، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و نمایندگانی از اداره‌کل امور عشایر، اداره دامپزشکی، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره)، بنیاد علوی و سازمان دامپزشکی استان ایلام در منطقه چنگوله شهرستان مهران برگزار شد.

شایان ذکر است اداره‌کل کتابخانه های عمومی استان ایلام به مناسبت فرارسیدن هفته‌ی کودک و با هدف پر کردن اوقات فراغت کودکان و نوجوانان عشایر و ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در مناطق محروم، برنامه‌های فرهنگی و هنری متنوع از قبیل قصه گویی، معرفی کتاب، شعرخوانی، ایستگاه نقاشی، اهدای نشان هدهد سفید و اهدای کتاب برگزار کرد./م

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار