امام جمعه اصفهان گفت: فراجا با مفاسد اجتماعی به خوبی برخورد کرده است.
کد خبر: ۱۱۳۰۵۲۱
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۵ 06 October 2023

آیت الله مهدوی در خطبه های نماز این شهر، با تبریک هفته فراجا گفت: فراجا با مفاسد اجتماعی به خوبی برخورد کرده و در اغتشاشات، بهترین عملکرد را داشته و آسایش و سلامتی خودش را فدای آسایش و امنیت مردم کرده است.

وی با اشاره به اینکه ۵۲ نفر از نیروهای فراجا در سال گذشته به شهادت رسیدند که ۶ نفر از آنها اصفهانی بودند، افزود: مردم هم در مقابل مفاسد اجتماعی به خوبی پشتیبان فراجا بودند.

امام جمعه اصفهان درباره لایحه عفاف و حجاب هم گفت: انتظار می رود مجلس شورای اسلامی، هر چه زودتر، قانون عفاف و حجاب را به شورای نگهبان ارسال کند تا مسئولان بتوانند بهتر از گذشته برنامه ریزی کنند .

آیت الله مهدوی اضافه کرد: غرب می داند که به جای مبارزه با بمب و موشک، باید چادر را از سر دختران ما بردارد.

عضو خبرگان رهبری با بیان اینکه قبل از انقلاب اسلامی، آمریکایی ها از دودمان پهلوی دفاع می کردند و حتی اوایل انقلاب اسلامی، اولین تحریم را علیه ایران تصویب کردند که البته، مردم ایران اسلامی جلوی استکبار ایستادند، گفت: ۸ سال جنگ تحمیلی، تاسیس داعش، جریانات عراق و افغانستان و البته پشتیبانی از فتنه گران، نشان از دشمنی آمریکا با مردم ایران است.

آیت الله مهدوی به افتتاحات هفته گذشته در استان اشاره کرد و گفت: خدا را شاکریم که بعضی از کارخانه ها در موضوع برق خودکفا شدند و البته، آب دریای عمان هم به اصفهان نزدیک شد.

وی تاکید کرد: البته، برای جریان دائمی زاینده رود باید با استفاده از آبی که از استان خارج می شود و به سمت دریا می رود، فکری کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار