معاون اقتصادی و توسعه منطقه ای استانداری قزوین گفت: تاکنون ۷۰ درصد از مطالبات گندم کاران قزوینی پرداخت شده است و طبق گفته سازمان مدیریت برنامه ریزی استان ۳۰ درصد باقی مانده نیز تا پایان مهرماه پرداخت خواهد شد.
کد خبر: ۱۱۳۰۴۹۶
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۰ 07 October 2023

به گزارش تابناک قزوین، علی رحمانی ظهر امروز شنبه در جلسه کارگروه تنظیم بازار و امنیت غذایی استان قزوین که در محل سالن جلسات شهید سلیمانی استانداری برگزار شد، ضمن تاکید بر ضرورت اعمال نظارت جدی به فروشگاه‌های عرضه کننده لوازم التحریر خارجی اظهار کرد: در ایام بازگشایی مدارس شاهد افزایش مراکز عرضه کننده لوازم التحریر خارجی با قیمت بالا در استان قزوین بوده ایم. در این راستا نظارت بر مراکز عرضه کننده این اقلام باید به صورت جدی و مستمر انجام گیرد.

وی افزود: عرضه لوازم التحریر خارجی حمایت مردم از لوازم التحریر تولید داخل را کم رنگ کرده و منجر به فاصله گیری از تحقق شعار سال می‌شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای استانداری قزوین ادامه داد: زمان برگزاری جشنواره پاییزه در نمایشگاه‌های بین المللی مناسب نبوده و بسیاری از هم استانی‌ها از حضور در این نمایشگاه غافل ماندند که می‌بایست دستگاه‌های مرتبط در آینده نسبت به این موضوع توجه بیشتری داشته باشند.

رحمانی ضمن اشاره به حمایت از واحد‌های تولیدکننده گوشت قرمز در استان قزوین گفت: با تسهیل گری صورت گرفته از سوی دستگاه‌های متولی امر در حوزه گوشت قرمز استان قزوین هیچگونه مشکلی نداریم و گوشت‌ها با تاییدیه دامپزشکی به مراکز عرضه کننده تحویل داده می‌شوند.

وی ادامه داد: تاکنون ۷۰ درصد از مطالبات گندم کاران قزوینی پرداخت شده است و طبق گفته سازمان مدیریت برنامه ریزی استان ۳۰ درصد باقی مانده نیز تا پایان مهرماه پرداخت خواهد شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای استانداری قزوین در پایان اذعان کرد: در راستای حمایت از تولیدات با کیفیت داخلی نظارت‌ها بر مراکز عرضه کننده اقلام خارجی علل باید طبق چارچوب به صورت دقیق و مستمر صورت گیرد.

برچسب ها: قزوین
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار