رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: در راستای افزایش تولید و تامین نیاز مردم واحد های نیمه فعال و راکد پرورش دهنده دام و طیور استان فعال خواهند شد.
کد خبر: ۱۱۳۰۴۹۲
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۷ 07 October 2023

به گزارش تابناک قزوین، محمد حسین عطایی در جلسه قرارگاه امنیت غذایی و تنظیم بازار استان که پیش از ظهر امروز در سالن جلسات استانداری قزوین برگزار شد، اظهار کرد: در راستای افزایش تولید و تامین نیاز مردم واحد‌های نیمه فعال و راکد پرورش دهنده دام و طیور استان فعال خواهند شد.

وی افزود: جهاد کشاورزی استان برای تامین مرغ و گوشت مورد نیاز برنامه ریزی کرده تا مردم در تامین کالا‌های اساسی دچار مشکل نشوند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین با بیان اینکه این استان طی سه ماه گذشته تعهد خود را در تامین تولید مرغ انجام داده است، گفت: طی سه ماه گذشته این استان در رتبه اول کشور در جوجه ریزی و تامین مرغ قرار داشت، ولی در مهرماه هنوز آن میزان از تعهد داده شده در امر جوجه ریزی محقق نشده که امیدواریم تا پایان این ماه انجام شود.

عطایی ادامه داد: در خصوص گوشت قرمز نیز بر اساس سیاست‌های دولت و وزارت جهاد کشاورزی اقداماتی انجام شده تا گوشت تنظیم بازاری تهیه و در استان توزیع شود.

وی خاطرنشان کرد: در زمینه شکر، برنج، آرد و نان مشکلی جدی در استان وجود ندارد و به میزان کافی کالا‌های اساسی تامین شده است.

این مسوول یادآور شد: یکی از بزرگترین مشکلات واحد‌های نانوایی استان قزوین، وضعیت مالکیت این واحدهاست که برای نظارت این واحدها، تصمیم گیری مناسبی نیاز است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین تاکید کرد: از ظرفیت سایر دستگاه‌های اجرایی برای نظارت بر بازار و بازرسی مراکز عرضه کالا‌های اساسی استفاده خواهد شد.

عطایی در پایان گفت: خروج دام زنده و کشتار شده از استان همچنان ادامه دارد.
منبع/فارس

برچسب ها: قزوین
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار