نایب رئیس مجمع جهانی اهل بیت(ع) با صدور بیانیه‌ای حادثه تروریستی مراسم فارغ‌التحصیلی افسران دانشکده حمص سوریه را به شدت محکوم کرد.
کد خبر: ۱۱۳۰۴۵۵
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۰ 07 October 2023

به گزارش تابناک مرکزی،آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی ، نایب رئیس مجمع جهانی اهل بیت(ع) با صدور بیانیه‌ای حادثه تروریستی مراسم فارغ‌التحصیلی افسران دانشکده حمص سوریه را به شدت محکوم کرد.

در متن این بیانیه آمده است:

جنایت تروریستی بسیار وحشتناک در حمص سوریه و کشته و شهید شدن بیش از ۱۱۲ نفر و زخمی شدن بیش از ۲۴۰ نفر از نظامیان دانشکده افسری کشور دوست و برادر سوریه، موجب تأثر و تألم اینجانب و مردم شهیدپرور استان مرکزی شد.

اینجانب ضمن ابراز همدردی و عرض تسلیت به ملت مظلوم و مقاوم سوریه و خانواده معزز شهدا و ایثارگران و نیز نیروهای مسلح و دولت سوریه از خداوند متعال برای درگذشتگان از این حادثه دلخراش و جنایتکرانه رحمت و غفران و برای ملت فداکار و سختکوش سوریه پیروزی و سربلندی و برای نیروهای مسلح آن کشور موفقیت در برابر استکبار و صهیونیزم و جنایتکاران و برای دولت آن کشور، خدمت و پیروزی بر شیاطین و عمال آن ها و اسرائیل و مزدوران آن ها را خواستارم.

از خداوند بزرگ مسئلت دارم تا شر اسرائیل و ارباب جنایتکار و عمال مزدور آن ها را از سر منطقه کوتاه فرماید و با عنایات خود و فداکاری ملت های منطقه، عزت و اقتدار و امنیت را در منطقه غرب آسیا برقرار فرماید.

در چنین شرایطی که دشمنان اسلام از هر ابزاری در جهت تضعیف جهان اسلام استفاده می‌کنند، وحدت مهمترین راهبرد استراتژیک برای مقابله با توطئه‌های بدخواهان و دشمنان اسلام است و مسلمانان برای دفاع از کیان امت اسلام نباید از مسئله وحدت غافل شوند.

از مجامع بین المللی می خواهم در برابر این جنایات ضد بشری سکوت را روا ندارند و اجازه ندهند تا خون بی گناهان مظلوم به ناحق ریخته شود و جنایتکاران خیانت‌پیشه، در سایه حمایت های استعمارگران به این قبیل خشونت‌های وحشیانه اقدام نمایند و هر روز تحت عنوانی خون صدها انسان مظلوم و بی گناه را در نقاط مختلف مانند پاکستان، افغانستان، عراق، سوریه و دیگر مناطق به ناحق بریزند.
شامگاه پنجشنبه جشن فارغ‌التحصیلی دانشجویان افسری در حمص هدف حمله چندین پهپاد قرار گرفت که براساس گزارش وزارت بهداشت سوریه ۱۱۳ نفر کشته و ۲۴۰ نفر دیگر زخمی شدند

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار