سرمربی تیم فوتبال شمس آذر قزوین با بیان اینکه در بازی مقابل ذوب آهن اصفهان از اشتباهات داوری آسیب دیدیم، گفت: شمس آذر مظلوم ترین تیم ایران است.
کد خبر: ۱۱۳۰۲۹۸
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۲ 06 October 2023

به گزارش تابناک قزوین، سعید دقیقی در نشست خبری پس از بازی مقابل ذوب آهن اصفهان که عصر امروز در ورزشگاه سردار آزادگان برگزار شد، اظهار کرد: امروز شایسته پیروزی بودیم، اما متاسفانه از موقعیت‌هایی که داشتیم به خوبی استفاده نکردیم.

وی افزود: در نیمه اول شرایط و اتفافات بازی با ذوب آهن یار بود و این تیم توانست به هدف خود برسد، اما در نیمه دوم ما بازی کاملا یک طرفه‌ای را ارائه دادیم و باید با ۲ یا ۳ گل پیروز می‌شدیم.

سرمربی تیم شمس آذر قزوین تصریح کرد: اگر بخواهیم در مورد داوری صحبت کنیم باید با دردسر‌ها و محرومیت‌های احتمالی روبرو شویم. متاسفانه لیگ امسال از هر لحاظ چه برنامه ریزی و چه روند برگزاری بازی ها، مشکل دارد.

دقیقی ادامه داد: امروز در خط دفاع ۳ بازیکن اصلی خود را در اختیار نداشتیم و نتوانستیم از آن‌ها استفاده کنیم و مجبور شدیم بازیکنان پست‌های دیگر را برای دفاع به کار بگیریم.

وی در خصوص اتفاق جنجالی صحنه دقیقه ۴۶ بازی نیز عنوان کرد: به اعتقاد بنده در آن صحنه، گل صد در صد درست بود و اگر حتی آن توپ گل هم نشده بود باید اتفاق پس از آن پنالتی گرفته می‌شد. همچنین در دقیقه ۹۵ هم پنالتی واضح به سود ما گرفته نشد.

سرمربی تیم شمس آذر قزوین اذعان کرد: داوران مظلوم‌ترین قشر فوتبال می‌باشند که با مشکلات زیادی رو به رو هستند و اظهار نظر قطعی در خصوص اتفاقات بازی امروز را به کارشناسان داوری ارجاع می‌دهم.

دقیقی بیان کرد: شمس آذر مظلوم‌ترین تیم ایران است و همه دیدند در این مدت از چه بحران‌هایی عبور کرده ایم. با این وجود عملکرد تیم فوق العاده بوده و تاکنون بازی‌های تماشاگر پسندی را ارائه داده ایم.

وی خاطرنشان کرد: روزی باید نگران تیمی شد که نتواند خلق موقعیت کند. تمام تلاش مان را برای بازی‌های خارج از خانه و خانگی می‌کنیم و برنامه ریزی می‌کنیم تا نتایج خوبی را کسب کنیم. هدف ما این است که نشدنی‌ها را شدنی کنیم و تا حد زیادی موفق بوده ایم. کار بسیار سختی را پیش رو داریم و امیدوارم به شرایط مطلوب برسیم.

برچسب ها: قزوین
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار