سرمربی تیم ذوب آهن اصفهان گفت: بعد از اخراج نادر محمدی و ۱۰ نفره شدن تیم، تحت فشار قرار گرفتیم و تیم رقیب با یک بازیکن بیشتر حملات زیادی را ترتیب داد اما بازیکنان ما جانانه بازی کردند.
کد خبر: ۱۱۳۰۲۹۷
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۱ 06 October 2023

به گزارش تابناک قزوین، محمد ربیعی در نشست خبری پس از بازی مقابل شمس آذر قزوین که عصر امروز در ورزشگاه سردار آزادگان برگزار شد، اظهار کرد: امروز بازی خوبی را از هر دو تیم شاهد بودیم و به تیم و کادرفنی شمس آذر نیز بابت ارائه رقابتی جذاب تبریک و خداقوت می‌گویم.

وی با بیان اینکه وزش باد بسیار در روند کلی بازی نقش داشت، افزود: علیرغم اینکه مقابل شمس آذر مدلی از بازی را منطبق بر شرایط موجود پیاده کردیم و به نتیجه رسیدیم، اما در کل عملکرد تیم باب میل و سلیقه من نبود.

سرمربی ذوب آهن اضافه کرد: نیمه دوم را در ابتدا بد شروع کردیم و پس از آن در ۴۰ دقیقه به موازات تیم شمس آذر توانستیم بازی را ادامه بدهیم.

ربیعی خاطرنشان کرد: بعد از اخراج نادر محمدی و ۱۰ نفره شدن تیم، تحت فشار قرار گرفتیم و تیم رقیب با یک بازیکن بیشتر حملات زیادی را ترتیب داد، اما بازیکنان ما جانانه بازی کردند و از اندوخته‌ای که داشتیم دفاع کردند.

وی عنوان کرد: تیم‌های شهرستانی در سال اول حضور در لیگ برتر، به زمان نیاز دارند تا بتوانند به ثبات برسند و بنده این موضوع را تجربه کرده ام.

سرمربی تیم ذوب آهن اصفهان همچنین به عملکرد داور بازی امروز اشاره کرد و ادامه داد: در رابطه با اتفاق مشکوک ابتدای نیمه دوم بازی هنوز صحنه را ندیده ام و نمی‌توانم اظهار نظر دقیق کنم. اشتباهات داوری فصل گذشته بیشترین آسیب را به تیم من وارد کرد و نمونه‌های آن نیز در دسترس و قابل مشاهده است.

ربیعی تاکید کرد: بازی امروز، بازی چالش برانگیز و سختی بود و اگر از خوشحالی من پس از بازی برداشت بدی شده از تمام مردم قزوین و تیم شمس آذر عذرخواهی می‌کنم.

وی در پایان گفت: جزو مربی‌هایی هستم که دوست دارم در پروژه‌های تیمی کار کنم و در سطح ملی فعالیت نداشته باشم و بر این اساس زمانی که پیشنهاد هدایت تیم ملی امید به من داده شد تصمیم گرفتم در تیم باشگاهی فعالیت خود را ادامه بدهم.

برچسب ها: قزوین
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار