نماینده مردم شهرستان خدابنده در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این عوامل و طرح‌هایی که ظرف پنج سال آینده در شهرستان خدابنده محقق خواهد شد، آورده‌هایی با خود به همراه خواهد داشت، گفت: این تحولات، نیاز به ارائه خدمات امدادی را بیشتر از گذشته خواهد کرد، از این رو نیاز به بازنگری و چیدمان در شهرستان وجود دارد.
کد خبر: ۱۱۳۰۲۸۵
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۳ 06 October 2023

به گزارش تابناک زنجان، سید البرز حسینی، نماینده مردم شهرستان خدابنده در مجلس شورای اسلامی در دیدار مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان با تاکید بر اینکه مجموعه عوامل هلال احمر در تلاش برای ارائه خدمات به هموطنان هستند، اظهار کرد: باید از همه تلاش‌ها و خدمات هلال احمر اعم از سیستم هلال احمر، امدادگران و نجاتگران که مشهود و قابل درک برای عموم هموطنان است، قدردانی شود.
نماینده مردم شهرستان خدابنده در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تغییرات و پیگیری‌ها در جمعیت هلال احمر استان زنجان نشان از ارائه خدمات به هموطنان دارد، افزود: شهرستان خدابنده با تحولاتی که دارد، با افزایش حجم ترافیک، بالارفتن تردد‌ها در جاده‌ها مواجه است و این موارد در آینده دستگاه‌های خدمات رسان را پرکارتر خواهد کرد.
وی ادامه داد: این عوامل و طرح‌هایی که ظرف پنج سال آینده در شهرستان خدابنده محقق خواهد شد، آورده‌هایی با خود به همراه خواهد داشت و از طرفی دیگر نیاز به ارائه خدمات امدادی بیشتر از گذشته خواهد بود از این رو نیاز به بازنگری و چیدمان در شهرستان وجود دارد.
حسینی با بیان اینکه در این شرایط بستر توسعه و در زیرساخت‌های جاده‌ای شاکله چهاربانده باید در ورودی شهر‌ها محقق شود، ادامه داد: دو بانده کردن راه‌های ارتباطی استان‌ها و شهر‌ها نیازمند پیوست‌های ارائه خدمات امدادی است.
نماینده مردم شهرستان خدابنده در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در آینده در منطقه خدابنده تحولاتی انجام خواهد شد که باید پایگاه‌های امداد و نجات هلال احمر نیز توسعه و ارتقا یابد و نیاز است از این رو باید راهداری، پلیس راه، اورژانس و جمعیت هلال احمر در قالب مجتمع‌های امداد و نجات در سطح کشور تجمیع شوند.

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار