امام جمعه ایلام؛
امام جمعه ایلام اظهار داشت : کودک حق دارد از محبت سرشار والدین، از بازی های کودکانه ای که زمینه ساز رشد و تعالی آن است و امنیت لازم برخوردار و زمینه رشد معنوی او فراهم شود.
کد خبر: ۱۱۳۰۲۵۲
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۰ 06 October 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ حجت الاسلام  اله نور کریمی تبار بیان داشت : ود: یکی از جنایت ها که به ویژه در کشورهایی که داعیه دموکرسی و آنهایی که مدافع شعار "زن، زندگی و آزادی" بودند روی میدهد، سقط جنین و کشتن و کودکان قبل از تولد است.

وی گفت :  یکی از دلایل این جنایت، غیر قانونی و نامشروع بودن آن کودکان است، در این کشورها، برای اینکه آثار جنایت خود را پاک کنند، مرتکب این جنایت، می شوند که البته بیشتر کشورهای متمدن مبتلا به کشتن این انسان های بی گناه هستند.

امام جمعه ایلام ادامه داد : دین مبین اسلام سقط جنین را در هر سنی که باشد منع کرده است، از چهار ماهگی که روح در جنین دمیده می شود، این جنین از تمام حقوق انسانی که متولد شده، برخوردار است و کسی که سقط جنین انجام دهد، همانند قاتلی است که انسان عاقل و بالغ را کشته است.

وی مطرح کرد :  یکی از صحنه هایی که در آسیا اتفاق افتاد، نمایش حرفه ای ورزشکاران شایسته کشور در بازی های آسیایی هانگژو بود که رویای دشمنان نظام اسلامی را نقش بر آب کرد و لبخند شادی بر لب مردم ما نشاند.

امام جمعه ایلام خاطرنشان کرد : بانوان ما با حجاب اسلامی در منظر جهانی حضور پیدا کردند، برخی ورزشکاران در میادین ورزشی، در برابر خالق هستی سجده شکر بر روی پرچم سه رنگ به جا آورند و این پیروزی های بزرگ را جامعه روزشی تبریگ عرض می کنیم.

وی گفت : : توجهی که دولت سیزدهم به جامعه دامدار کشور داشته، قابل تقدیر است که برای تامین نهاده های دامی آنها با حداقل مبلغ و شرایط پرداخت می کنند./ع

 

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار