امام جمعه کرمانشاه:
امام جمعه کرمانشاه گفت: دین مبین اسلام سراسر نور، روشنایی و نشان دهنده مسیر هدایت انسان است.
کد خبر: ۱۱۳۰۲۳۱
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۶ 06 October 2023

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اظهار کرد: رسول خدا از جنس خود انسان ها است و این یک امتیاز است و اگر انسان همه چیز را آیه و نشانه ببیند به انسان موحد تبدیل می‌شود، ۲۴ هزار پیغمبر نیز برای بیان همین کلمه آمدند.

وی با بیان اینکه نماز، حج و روزه انسان را تزکیه می‌کند، افزود: انسان ساخته می‌شود لذا تمام ادیان ما را به الهی بودن دعوت می‌کنند و تمام اسلام نورانیت و رشد است.

امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: اسلام می‌خواهد تمام کارهای ما در راه هدایت باشد و هدایت از الطاف الهی است امام علی (ع) هم در همین راستا می‌فرمایند، یاد خدا بودن «بصیرت» است.

وی بیان کرد: امروز ١۴ مهر ماه روز دامپزشکی است و ١۵ مهر ماه آغاز حمله آمریکا و روز روستا و عشایر است که امام خمینی (ره) به عنوان ذخایر از آن‌ها یاد کرد و ١۶ مهر ماه سالروز بمباران شیمیایی سومار توسط حزب بعث است و ١٧ مهر ماه روز پست است.

آیت‌الله علما خاطرنشان کرد: قدرتی که قرآن و اسلام کسب کرده است سبب شده مستکبرین از آن هراس و وحشت داشته باشند لذا این قدرت اسلام را نشان می‌دهد و کشورهای اسلامی باید خط مشی واحد داشته و با هم همراه باشند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار