نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی گفت: انتظار است وزارت امور خارجه اتفاقی که در ورزشگاه اصفهان نسبت به تندیس سردار سلیمانی صورت گرفت را با جدیت دنبال کند.
کد خبر: ۱۱۳۰۲۳۰
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۳ 06 October 2023

به گزارش تابناک مرکزی،آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی ،در خطبه‌های نماز جمعه در مصلی اراک، افزود: این سردار آنقدر قدرت نفوذ دارد که دشمنان از عکس و تصویر این فرمانده شجاع هم هراس دارند.

وی در ادامه، درباره ارتباط برخی کشورها با رژیم اسرائیل گفت: این ارتباط غلط و خیانت به مسلمانان است، زیرا این رژیم از درون پوسیده و اتکا به آن برای کشورهای منطقه، امید واهی است.

امام جمعه اراک با بیان اینکه تعلیم و تربیت اساس آموزش است، گفت: کلید همه موفقیت‌ها در تعلیم و تربیت و خانواده است و اگر خانواده و مدرسه خوب عمل نکنند، موفقیت در توسعه علم حاصل نخواهد شد.

آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی اظهار کرد: معلمان و کادر آموزش و پرورش، امین نظام هستند و باید همه تلاش خود را در راستای تربیت صحیح سرمایه‌های کشور به کار گیرند.

وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: اسلام باعث شد شخصیت‌های علمی و دینی بزرگی تربیت و موجب تحول در جهان اسلام شوند.

وی با اشاره به برگزاری کنگره حاج شیخ عبدالکریم حائری یزدی گفت: حوزه علمیه اراک، مادر حوزه علمیه قم است و علمای بسیاری از جمله آیات عظام اراکی، گلپایگانی، حاج شیخ احمد خوانساری و امام خمینی(ره) در این حوزه تحصیل کرده‌اند.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی با تبریک هفته فراجا بیان کرد: نیروی انتظامی در سال جاری ۵۳ شهید تقدیم کرده است.

آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی عنوان کرد: ۲۱۸ شهید از ۱۴ هزار شهید فراجا از استان مرکزی است.

وی تصریح کرد: انتظار است در استان مرکزی، با قاچاق کالا و کسانی که آرامش مردم و امنیت را مورد هجمه قرار می‌دهند، برخورد جدی‌تری صورت گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار