رییس اداره حقوقی و امور نمایندگان کمیته امداد استان اصفهان گفت: مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) اصفهان در ۶ ماه نخست امسال از هزار و ۴۳۹ خدمت حقوقی بهره مند شدند.
کد خبر: ۱۱۳۰۲۱۹
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۵ 04 October 2023

جواد کرانی افزود: ۳۱ اداره این نهاد،خدمات حقوقی به مددجویان را از طریق استقرار میز خدمت ارائه می کنند.

وی گفت: وکیلان نیکوکار با حضور هفتگی در شهرستان‌ها به پرونده مددجویان تحت حمایت که به دلیل بُعد مسافت و رنج سفر قادر به حضور در مرکز استان نبودند، رسیدگی کردند.

کرانی افزود: در این مدت، ۴۵ وکیل نیکوکار در ارائه خدمات به مددجویان با این نهاد همکاری داشتند و به ۲۷ پرونده حقوقی مددجویان نیز رسیدگی شد.

کرانی ادامه داد: این پرونده‌ها برای مشاوره حقوقی، تنظیم دادخواست و شکواییه، تنظیم لایحه دفاعیه، حضور در جلسات دادرسی به کانون وکلا و مرکز وکلای دادگستری و قوه قضاییه ارجاع شده است.

وی افزود: در نیمه نخست امسال، ۳۸ کلاس آموزشی با محوریت حقوق خانواده و تکالیف فردی، حقوق عادله در قراردادها، مباحث حضانت، حقوق شهروندی، پیشگیری از دعاوی و اختلافات با حضور ۲ هزار و ۱۵۵ نفر از مددجویان کمیته امداد استان برگزار شده است.

رییس اداره حقوقی و امور نمایندگان کمیته امداد اصفهان ارائه خدمات و رفع مشکلات حقوقی مددجویان را مسیری برای خودکفایی آنان دانست و افزود: آموزش مباحث حقوقی به مددجویان با هدف پیشگیری از مسائل جبران ناپذیرِ قانونی می تواند بسیار راهگشا و اثرگذار باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار