استاندار قزوین گفت: رسالت مهم دست اندرکاران انتخابات این است که عدم جانب داری خود را به مردم و کاندیداها اثبات کنند و نباید در معرض جانب داری قرار بگیرند.
کد خبر: ۱۱۳۰۱۵۳
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۰ 05 October 2023

به گزارش تابناک قزوین، محمدمهدی اعلایی در همایش فرمانداران و بخشداران استان قزوین که ظهر امروز با حضور رییس ستاد انتخابات وزارت کشور در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: استان قزوین در کنار ظرفیت‌های بی شمار اقتصادی در حوزه‌های صنعتی، کشاورزی و گردشگری، در موضوعات سیاسی هم جزو استان‌های مطرح کشور می‌باشد و تاثیرگذاری این استان در موضوعات کشوری و افرادی که از این استان در موضوعات ملی تاثیرگذار هستند نشان دهنده ظرفیت بالای سیاسی این خطه می‌باشد.

وی افزود: استان قزوین یکی از مناطق نخبه خیز کشور است و پیشینه تاریخی، فضای زیستی و شرایط ژنتیکی استان به گونه‌ای است که چهره‌های غیرمشهور، ولی نخبه زیادی در این استان زیست و در مراکز ملی حضور و اثرگذاری دارند.

استاندار قزوین با اشاره به در پیش بودن انتخابات گفت: از آنجایی که جمهوری اسلامی ایران پرچمدار کلمه حق در جهان است طبیعی است که تمامی تحولات آن با حساسیت همراه باشند و بدون شک انتخابات امسال هم مانند تمامی انتخابات دیگر از حساسیت‌های زیادی برخوردار است.

این مسوول اضافه کرد: انتخابات باید در صحت کامل و در شرایط رقابتی امن و شفاف برگزار شود و این مهم باید با مشارکت بالا، با درایت مردم و نقش آفرینی نهاد‌های روشن گر و اقناعی جهت بالابردن کیفیت انتخاب‌ها همراه باشد.

اعلایی تصریح کرد: رسالت مهم دست اندرکاران انتخابات این است که عدم جانب داری خود را به مردم و کاندیدا‌ها اثبات کنند و نباید در معرض جانب داری قرار بگیرند، هر کس که مردم به آن اقبال کنند مورد تایید است و منتخبین با آرای مردم انتخاب خواهند شد.

برچسب ها: قزوین
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار