رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر قزوین از نصب تندیس سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در یکی از میادین این شهر خبر داد.
کد خبر: ۱۱۳۰۱۵۱
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۹ 05 October 2023

به گزارش تابناک قزوین، قاسم اللهیاری اظهار کرد: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی یکی از قهرمانان و اسطوره ملی کشور ما است و هر کاری که برای زنده نگهداشتن یاد و خاطره ایشان انجام شود باز هم کاری نکرده ایم.

وی افزود: این شهید بزرگوار در راه دفاع از اسلام و انقلاب، زنان و کودکان مظلوم و مستضعفان و بیرون راندن دشمنان از سرزمین مسلمانان، رشادت‌های بی نظیری داشته و لذا به منظور گرامیداشت یاد و خاطره ایشان ساخت تندیس سردار حاج قاسم سلیمانی در دستور کار کمیسیون فرهنگی شورا و سازمان زیباسازی شهرداری قزوین قرار گرفت.

رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قزوین با بیان اینکه کار ساخت تندیس شهید حاج قاسم سلیمانی توسط یکی از هنرمندان مطرح کشور در نیشابور انجام شده است، خاطرنشان کرد: ارتفاع این مجسمه همراه با پایه به میزان هفت متر می‌باشد که کار ساخت آن به اتمام رسیده و به زودی در یکی از میادین اصلی شهر قزوین نصب خواهد شد.

اللهیاری تاکید کرد: دشمنان نمی‌توانند با اقدامات سخیف به چهره بزرگ و ملی ایران اسلامی آسیب بزنند چرا که حاج قاسم در دل‌ها و جان‌های مردم جای دارد.

وی تصریح کرد: امنیت و آرامش حاکم بر جامعه مدیون رشادت‌های سردار حاج قاسم سلیمانی، شهدای مدافع حرم و شهدای دفاع مقدس می‌باشد و لذا برای قدردانی از شخصیت بزرگ و اسطوره ملی کشور تندیس حاج قاسم سلیمانی بزودی در شهر قزوین نصب می‌شود.

برچسب ها: قزوین
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار