نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت:عفاف و حجاب سرمایه بزرگ تحکیم بنیان خانواده و زمینه ساز ارتقاء امنیت اجتماعی به شمار می رود.
کد خبر: ۱۱۳۰۱۴۶
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۰ 05 October 2023

به گزارش تابناک مرکزی،آیت الله دری نجف آبادی ،با تبريك فرا رسيدن هفته انتظامي و گراميداشت ياد و خاطره 218 شهيد مدافع امنيت استان و 51 شهيد فراجا در سال جاري اظهار داشت: اين جوانان سلحشور از سرمايه هاي نظام هستند كه جان خود را در راه امنيت نثار كردند و بحمداله با تلاش هاي صورت گرفته روز به روز شاهد ارتقاء امنيت هستيم.

نماينده ولي فقيه در استان با اشاره به این که حضرت فاطمه(س) الگوی کامل حجاب و عفاف در جامعه است، گفت: حفظ بنیان خانواده، تربیت فرزند، حضور بانوان در اجتماع و مؤثر بودن ایشان در جامعه، حجاب و عفت، از جمله مواردی برشمرد که می توان از صدیقه کبری(س) درس گرفت.

امام جمعه شهر اراك گفت: کانون خانواده مهم ترین نهاد تربیتی براي ترويج حجاب و عفاف است، انتقال فرهنگ عفاف و حجاب فقط بر عهده يک دستگاه خاص نيست، بلكه خانواده ها، آموزش و پرورش، صدا و سيما، نهاد هاي فرهنگي و تبليغي، روحانيون و همه آحاد مردم در شکل گيري اين فرهنگ و تضمين آن در جامعه مسئوليت دارند و باید با احساس وظیفه نسبت به این دو فریضه الهی، یاری گر قانون و پلیس باشند.

امام جمعه اراک بیان کرد: نیروی انتظامی باید با تقویت بنیه علمی و آموزشی خود، شگردهای خائنین و دشمنان را شناسایی و در مقابله با جرایم مختلف از هیچ خطایی چشم پوشی نکند.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی اظهار کرد: در سایه اقتدار و صلابت نیروی انتظامی باید فضای جامعه همیشه برای عاملان بی نظمی و برهم زنندگان نظم عمومی ناامن باشد.

وی افزود: برخی مسائل مانند حجاب و عفاف نیاز به برنامه‌ریزی دارد تا از بروز آسیب‌های اجتماعی جلوگیری شود تا این پدیده‌ها به مقوله امنیتی تبدیل نشود.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی به تردد خودروهای شوتی در مسیرهای ارتباطی استان مرکزی اشاره کرد و گفت: برای مقابله با پدیده قاچاق کالا لازم است نیروی انتظامی استان مرکزی با همکاران خود در استان‌های همجوار هماهنگ باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار