رئیس شورای شهر کرمانشاه:
رئیس شورای اسلامی شهر کرمانشاه گفت: شهردار کرمانشاه در حوزه ساخت معابر جدید در شهر کرمانشاه موفق عمل کرده است.
کد خبر: ۱۱۳۰۰۴۸
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۰ 05 October 2023

عملکرد موفقیت آمیز شهردار کرمانشاه در حوزه احداث معابر جدید شهریبه گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه، خسرو زرافشانی در نشست خبری با اصحاب رسانه که در سالن جلسات شورای اسلامی شهر کرمانشاه برگزار شد در دفاع از عملکرد شهردار کرمانشاه در حوزه عمرانی، اظهار کرد: نباید به طور کامل به جامعه بدبین باشیم، افرادی هستند که اقدامات خوبی انجام می‌دهند.


وی افزود: شهردار کرمانشاه در اقدامی سنجیده، مسیر شهرک مهدیه را به شهرک امام (ره) و بلوار جانبازان متصل کرده است که تأثیر بسزایی در رفع ترافیک شهرک دولت آباد و محلات حاشیه‌ای آن دارد و این اقدام پسندیده است.

رئیس شورای اسلامی شهر کرمانشاه تصریح کرد: در شرق شهر کرمانشاه راه حیاتی دیگری در محدوده کیهانشهر احداث شده است که تا انتهای محله ملاحسینی ادامه پیدا می‌کند، این شریان بسیار حیاتی و احداث آن در حاشیه شهر و منطقه محروم ملاحسینی، شایسته تقدیر است.

وی عنوان کرد: معبر دیگری در جنوب شهر کرمانشاه در حال احداث است که بسیار حیاتی و مهم است، بلوار خلیج فارس در محدوده سراب قنبر را پس از عبور از شهرک صادقیه و میدان لشکر به کمربندی شرقی متصل می‌کند و احداث و تکمیل این معبر موجب کاهش شدید ترافیک این محدوده می‌شود.

وی با اشاره به احداث معابر جدید شهر کرمانشاه، بیان کرد: تلاش‌های شهردار کرمانشاه در ساخت معابر جدید و احداث رینگ ترافیکی را نمی‌توان نادیده گرفت یا کتمان کرد.
 
 
 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار