سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: شمس آذر قزوین علیرغم اینکه سال اول حضور خود در لیگ برتر فوتبال را پشت سر می گذارد اما تاکنون عملکرد قابل قبولی را به نمایش گذاشته است.
کد خبر: ۱۱۲۹۹۹۸
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۹ 04 October 2023

به گزارش تابناک قزوین، محمد ربیعی در نشست خبری پیش از بازی تیم‌های شمس آذر قزوین و ذوب آهن اصفهان که عصر امروز در سالن کنفرانس ورزشگاه سردار آزادگان برگزار شد، اظهار کرد: شمس آذر قزوین علیرغم اینکه سال اول حضور خود در لیگ برتر فوتبال را پشت سر می‌گذارد، اما تاکنون عملکرد قابل قبولی را به نمایش گذاشته و نشان داده تیمی پرانرژی و پرتلاش است.

وی افزود: بازی فردا با شمس آذر برای ما چالش برانگیز و مهم است. تیم شمس آذر در دو هفته اخیر با دیدار‌های تدارکاتی که انجام داده بهتر از ما آماده رقابت پیش رو است.

سرمربی تیم ذوب آهن اصفهان تصریح کرد: ما در تعطیلات اخیر فقط یک بازی تدارکاتی با تیمی از یزد داشتیم و با وجود اینکه وقفه‌ای در لیگ صورت گرفته، اما با تمرکز و برنامه ریزی پیش می‌رویم و امیدواریم بازی فردا برای همه فوتبال دوستان جالب و تماشاگر پسند باشد و هر دو طرف عملکرد خوبی را ارائه دهند.

ربیعی اضافه کرد: امسال محدودیت‌های زیادی داشته و داریم و سعی کرده ایم نسبت به فلسفه بازی و نگاه مدیریتی تغییراتی داشته باشیم تا بتوانیم نتایج بهتری کسب کنیم و به تکامل بیشتری برسیم.

وی خاطرنشان کرد: ذوب آهن اگر بخواهد به دوران اوج برگردد و جزو مدعیان باشد نیازمند تغییرات و برنامه ریزی مدون ۲ تا ۳ ساله است.

سرمربی تیم ذوب آهن در خصوص تعطیلی لیگ برتر نیز گفت: قطعا کادرفنی تیم ملی یا مربی باشگاه و یا مسوول برگزاری مسابقات چالش‌هایی را پیش رو دارند که بنده معتقدم باید دغدغه‌های آن‌ها را نیز بشنویم تا عدالت برای همه برقرار باشد.

ربیعی در پایان با اشاره به آخرین وضعیت تیم ذوب آهن پیش از بازی با شمس آذر، اذعان کرد: در جریان دیدار با تیم استقلال اهواز آرش قادری دچار مصدومیت طولانی شد و یک بازیکن دیگر در تمرین آسیب دیده که امشب حضور یا عدم حضور وی در دیدار فردا مشخص می‌شود.

گفتنی است دیدار دو تیم شمس آذر قزوین و ذوب آهن اصفهان در چارچوب هفته هفتم لیگ برتر فوتبال کشور از ساعت ۱۷:۱۵ عصر فردا به میزبانی ورزشگاه سردار آزادگان قزوین برگزار خواهد شد.

برچسب ها: قزوین
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار