معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد مازندران گفت: در شش ماهه نخست سال‌جاری ۲۲۳۴ دستگاه لوازم ضروری زندگی برای نیازمندان مازندرانی تامین شد.
کد خبر: ۱۱۲۹۹۴۳
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۲ 04 October 2023

 

به گزارش تابناک مازندران، سید موسی عمادی ترکامی با اشاره به اینکه خدمت توزیع لوازم ضروری زندگی در راستای تامین آسایش و رفاه خانواده‌های تحت حمایت انجام می‌شود اظهار داشت: در شش ماهه نخست سال‌جاری ۲۲۳۴ دستگاه لوازم ضروری زندگی برای نیازمندان مازندرانی تامین شد.

 

توزیع ۲۲۳۴ دستگاه لوازم ضروری زندگی بین مددجویان و نیازمندان کمیته امداد مازندران  

وی افزود: این لوازم در راستای بهبود وضعیت زندگی مددجویان و بر اساس بررسی‌های انجام شده توسط مددکاران و نیاز مددجویان توزیع می شود و ارزش ریالی آن مجموعا ۱۸ میلیارد و ۶۹۴ میلیون تومان بوده و شامل؛ آبگرمکن ، یخچال ، تلویزیون ، پنکه ، کولر و سایر اقلام ضروری زندگی بوده است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد مازندران گفت: در تابستان امسال ۴۳۸ دستگاه کولر گازی و اسپیلت با اولویت بیماران صعب العلاج و زمینگیر و مناطق محروم در استان توزیع شد.

عمادی ترکامی با بیان اینکه با راه اندازی سامانه هوشمند امداد(سها) تمام نیازمندی های مددجویان در این سامانه ثبت شده و درخواست ها بر اساس اولویت در ردیف دریافت خدمت قرار می گیرند گفت: این لوازم از محل منابع کمیته امداد و مشارکت خیرین و نیکوکارات تهیه و به نیازمندان اهدا شده است.

خاطرنشان می‌شود: ۷۹۷۲۷ خانوار در مازندران تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند و از خدمات این نهاد بهره‌مند می‌شوند.

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار