اون سیاسی و امنیتی استانداری ایلام؛
اون سیاسی و امنیتی استانداری ایلام مطرح کرد : حوزه اجتماعی از حوزه‌های مهم و حساس و ابعاد کار در این حوزه چندوجهی است، لذا داشتن برنامه منسجم در چارچوب سیاست‌های ابلاغی وزارت کشور، اشراف بر محیط‌های فرهنگی و اجتماعی و مرتبط و هماهنگ کردن اجزا با هم برای رصد مسائل و همچنین ارائه راهکار برای نیازمندی‌ها، از ضروریات کار در این حوزه است.
کد خبر: ۱۱۲۹۹۲۹
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۰ 04 October 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ محمدسبحان حسنی  در آیین تکریم و معارفه مدیران کل سابق و جدید اجتماعی و فرهنگی استانداری ایلام بیان داشت : «مسئولیت» در نظام مقدس جمهوری اسلامی نه تنها به منزله «ریاست» نیست، بلکه به صورت ویژه پذیرفتن «امانت» و خود را آماده کردن برای پاسخگویی در آن حوزه است.

وی گفت :  یکی از مهمترین نیازهای امروز جامعه، به موقع پاسخ دادن به نیازها بوده که لازم است در شناسایی نیازها و آسیب‌ها و ارائه راهکار لازم برای حل آنها برنامه داشت، استفاده از ظرفیت نخبگان، دانشگاهیان و سازمان‌های مردم‌نهاد هم مورد توجه است.

حسنی ادامه داد : توجه به توسعه زیرساخت‌ها در حوزه‌های مختلف و ارتباط تنگاتنگ و سازنده با مجموعه‌های مختلف اجتماعی و فرهنگی می‌تواند در پیشبرد اهداف و برنامه‌های دولت در این حوزه اثرگذار باشد.

وی مطرح کرد :  آقای مهدوی از چهره‌های شناخته شده در سطح استان است که تجارب خوبی در حوزه اجتماعی و فرهنگی دارد، امید است با استفاده از دانش‌ و تجربه وی، شاهد موفقیت‌های بیشتر در این عرصه باشیم.

 در این آئین «ابوالحسن مهدوی» به عنوان سرپرست «دفتر امور اجتماعی و فرهنگی» استانداری معرفی و از زحمات «محمد پیش‌بهار » مدیرکل سابق نیز قدردانی شد./ع

 

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار