مدیرکل دامپزشکی ایلام:
مدیرکل دامپزشکی ایلام گفت: در حال حاضر ۱۵ واحد مرغداری، یک درمانگاه دامپزشکی و ۲ داروخانه دامپزشکی در سطح شهرستان فعال و خدمات دهی وضعیت مطلوبی دارد.
کد خبر: ۱۱۲۹۷۹۶
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۳ 05 October 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ یونس احمدی در سفر به هلیلان از نزدیک در جریان طرح‌های دام و طیور شهرستان و سیلوی ذخیره ذرت شهرستان قرار است.

وی همچنین در جریان روند فعالیت‌های دامپزشکی اعم از واکسیناسیون، نظارت بر واحدهای عرضه فرآورده های خام دامی، برون سپاری‌ها و… قرار گرفت.

مدیرکل دامپزشکی ایلام همچنین در دیدار با فرماندار هلیلان با اشاره به وجود ۵۰ هزار راس دام سبک و ۲ هزار دام سنگین در شهرستان، گفت: خوشبختانه با اقدامات به موقع پیشگیرانه و واکسیناسیون دام‌ها، هیچ گونه بیماری خاص دامی در شهرستان وجود ندارد.

احمدی بیان کرد: ۱۵ واحد مرغداری، یک درمانگاه دامپزشکی و ۲ داروخانه دامپزشکی در سطح شهرستان فعال است و خدمات دهی وضعیت مطلوبی دارد.

وی در زمینه راه اندازی کارخانه خوراک دام در شهرستان قول مساعد داد که کارشناسان دامپزشکی با نگاه مثبت به این طرح نگاه کنند و تمامی همکاری لازم برای راه اندازی این کارخانه در شهرستان انجام می‌شود.

فرماندار هلیلان همچنین در این دیدار با تقدیر از فعالیت‌های دامپزشکی در مناطق مختلف شهرستان هلیلان، افزود: شهرستان هلیلان دارای ظرفیت‌های گسترده‌ای در حوزه دام و طیور است.

عیوضی بیان کرد: از دامپزشکی استان ایلام انتظار داریم در زمینه راه اندازی کارخانه خوراک دام شهرستان هلیلان حمایت و همکاری کند.

دکتر احمدی مدیرکل دامپزشکی استان ایلام  در ادامه سفر از نزدیک در جریان وضعیت ذخیره سازی ذرت در سیلوی ذخیره ذرت شهرستان هلیلان که ظرفیت ذخیره سازی ۲۵ هزار تن ذرت را دارد قرار گرفت./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار