کد خبر: ۱۱۲۹۶۳۸
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۶ 03 October 2023

 به گزارش تابناک مازندران از روابط عمومی دانشگاه مازندران، نشست هماهنگی و هم‌افزایی بیشتر در ارتقای کمی و کیفی آموزش با حضور دکتر حشمت‌اله علی‌نژاد رییس دانشگاه، دکتر سیدباقر حسینی مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، معاونان دانشگاه، روسا و معاونان دانشکده‌ها و مدیران گروه‌های آموزشی در سالن اجتماعات شهید آوینی دانشکده هنر و معماری برگزار شد.

 

مدیران باید ترتیبی اتخاذ کنند که حضور دانشگاه را در صنعت تقویت کنیم

       بر اساس این گزارش، دکتر علی‌نژاد در این نشست که با هدف بررسی مسایل گوناگون آموزشی و موضوعات مرتبط نظیر پژوهش، فناوری اطلاعات، فرهنگی، اجتماعی و پشتیبانی برگزار ‌گردید، با تاکید بر لزوم ارتباط مستمر میان دانشگاه و صنعت، اذعان داشت: ما مدیران دانشگاه باید ترتیبی اتخاذ کنیم که حضورمان را در صنعت تقویت کنیم و به‌ویژه رشته‌هایی که با صنعت و جامعه ارتباط دارند را جدی بگیریم و این ارتباط را بین صنعت و جامعه و مردم، ایجاد و قوی کنیم.

        رییس دانشگاه مازندران با اشاره به این‌که ما باید با دانشجویان ارتباط بیشتری داشته باشیم، خاطرنشان کرد: دانشجویان در دست ما امانت هستند که باید از آن‌ها درست صیانت، حمایت و راهنمایی کنیم. دانشکده‌ها با اساتید خود نشست‌های فصلی داشته باشند تا حرف‌ها، نیازمندی‌ها و دغدغه‌ها مطرح شوند.

        دکتر علی‌نژاد تاکید داشت: نظم و انضباط آموزش باید جدی گرفته شود؛ حضور به‌موقع و کامل در کلاس، حضور و غیاب برخط کلاس و پیش‌رفتن مطابق چارت و برنامه‌ریزی انجام شده، باید رعایت شود.

 

حوزه و دانشگاه قطب فرهنگی کشور هستند

       حجت‌الاسلام دکتر سیدباقر حسینی کریمی رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه مازندران با اشاره به فرا رسیدن هفته وحدت و میلاد پیامبر اسلام(ص) و امام صادق(ع) بیان داشت: شخصیت عظیم پیامبر اکرم(ص) در صدر سلسله انبیا و اولیا قرار دارد و این دستور خداوند متعال است که همه ما مکلف و موظفیم از دستورات ایشان تبعیت کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار