فرمانده انتظامی فارس از انهدام ۴۸ باند عمده فروش مواد مخدر از ابتدای امسال تاکنون در استان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۲۹۳۳۳
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۴ 01 October 2023

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: سردار رهام بخش حبیبی گفت: از ابتدای امسال ۴۸ باند عمده فروش مواد مخدر متلاشی شدند که ۲۲ تن انواع مواد مخدر از آنهاکشف شد.
وی با تشریح اقدامات طرح آرامش در استان فارس گفت: باتوجه به اینکه دغدغه‌های اصلی مردم در فارس به خصوص شهر شیراز معتادان متجاهر و خرده فروشان مواد مخدر است طرح آرامش در سراسر استان شروع شده مخصوصاً در حاشیه و اطراف مراکز آموزشی از اول مهر ماه امسال آغاز شده است.
حبیبی با بیان اینکه ۳۴۴ خرده فروش مواد مخدر در استان از اول مهر تاکنون دستگیر شدند، افزود: ۵۳۷ معتاد متجاهر توسط پلیس جمع آوری شدند که پس از ثبت در سامانه به مراکز تبصره ۱۶ معرفی شدند همچنین امروز صبح طرح جمع‌آوری ضربتی در شهر شیراز آغاز شد که بیش از ۶۰۰ معتاد و ۲۵ خرده فروش انواع مواد مخدر دستگیر و جمع‌آوری شدند.
فرمانده انتظامی استان فارس با اشاره به اینکه متاسفانه معتادان متجاهر پس از تحویل به اردوگاه‌های تبصره ۱۶ آزاد می‌شوند، تاکید کرد: وظیفه نیروی انتظامی جمع‌آوری معتادان متجاهر است از این رو نیازمند اهتمام دیگر نهاد‌های متولی این عرصه هستیم بنابراین از مسئولان دعوت کردیم تا در صحنه تصمیم‌گیری کنند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار