باحضور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی انجام می‌شود؛
جلاسیه کنگره ملی بزرگداشت ۲۵۳۲ شهید دیار سلسله الذهب نيشابور بزرگ، ۲۶ مهر ۱۴۰۲ با حضور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در نیشابور برگزار می گردد.
کد خبر: ۱۱۲۹۱۱۸
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۱ 30 September 2023

به گزارش تابناک رضوی، سرهنگ علی نیک یاد دبیر کل کنگره ملی بزرگداشت ۲۵۳۲ شهید دیار سلسله الذهب نيشابور بزرگ در این خصوص اظهار کرد: باید ظرفیت‌های نیشابور دیار سلسله الذهب با این پتانسیل عظیم که در این ابرشهر وجود دارد را به کشور و جهان معرفی کنیم.


سرهنگ علی نیک یاد افزود: آگاه سازی نسل جوان از دیگر اهداف برگزاری کنگره شهداست زیرا نسل جوان ما به آگاهی در خصوص فرهنگ ایثار وشهادت نیاز دارد و ما با امید پیش می‌رویم.

وی خاطر نشان کرد: نیشابور بزرگ در سال‌های دفاع مقدس با حضور ۳۵هزار رزمنده، ۳۱۳ آزاده و بیش از ۷هزار جانباز از ۱۳ استان کشور آمار ایثارگری آن بیشتر است.


نیک‌یاد یادآورشد: ما سومین شهرستانی هستیم که بناست اجلاسیه کنگره ملی ۲۵۳۲ شهیدان دیار سلسله الذهب نيشابور بزرگ را ۲۶ مهر ۱۴۰۲ با حضور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ، خانواده معظم شهدا ،ایثارگران، جانبازان ،آزادگان و مردم ولایت مدار در ورزشگاه انقلاب نیشابور برگزار نمائیم .


وی ادامه داد: بزرگترین نمایشگاه رزمی،فرهنگی ونمایش میدانی شرق کشور با عنوان "صدای پای عشق" برگزاری نمایش میدانی توسط هنرمندان نیشابور و کشور است که در یک سن بزرگ به روایت نقش نیشابور در طول تاریخ تشییع تا امروز می پردازد و دکورهای این دوران‌ها بازسازی شده که از ۱۹ تا ۲۶ مهر ۱۴۰۲ هرشب برای ۷۰۰۰ تماشاچی روایت خواهد شد که نمایشگاه رزمی و فرهنگی از ساعت ۸ صبح تا ۱۸شب به روی علاقه‌مندان باز است و نمایش بزرگ میدانی "صدای پای عشق" هر شب از ساعت ۱۸ تا۲۰ اجرا خواهد شد.

دبیر کل کنگره ملی بزرگداشت ۲۵۳۲ شهید دیار سلسله الذهب نيشابور بزرگ تصریح کرد: از مردم عزیز شهید پرور و ولایت مدار نیشابور که همیشه مشوق و یاور ما خدمتگزاران کوچک خود بوده اند می خواهیم در این برنامه نیز با کمکهای معنوی و مادی خویش یار ومددکار ما نباشند و شماره کارت
۶۰۳۷۹۹۸۱۶۰۵۰۳۶۹۳ و شمار حساب ۰۱۱۷۴۴۶۳۷۹۰۰۹ در بانک ملی بنام کنگره ملی شهدای نیشابور آماده دریافت کمک‌های شما بزرگواران می باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار