امروز در مراسمی، از خدمات و تلاش‌های «سید حسین موسوی رابطی» مدیر سابق اداره حج و زیارت استان قم قدردانی و «اسماعیل رستمی» به‌عنوان مدیر جدید این اداره معرفی شد.
کد خبر: ۱۱۲۸۶۱۷
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۲ 27 September 2023

به گزارش تابناک قم، آیین تکریم و معارفه مدیر حج و زیارت استان قم صبح امروز با حضور حمید رهبری فر، معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان حج و زیارت کشور و برخی از مسئولان استانی، در سالن جلسات اداره‌کل حج و زیارت استان قم برگزار شد.

ابوالقاسم مقیمی معاون اجتماعی فرهنگی و زیارت استاندار قم در این مراسم ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس عنوان کرد: حمایت از دفاتر خدماتی زیارتی و ایجاد انسجام در این بخش، راه‌اندازی دفتر حمایت از پیشکسوتان حوزه حج و زیارت و تشکیل مجمع اندیشه‌ورز زیارت در استان قم، از مهمترین اقدامات انجام شده در اداره حج و زیارت استان قم طی یک سال گذشته است.

معاون استاندار قم با بیان اینکه قم به‌عنوان قطب زیارتی در کشور مطرح است، گفت: بیشترین اعزام و پرکارترین کاروان‌های اعزامی حج و عتبات عالیات طی سال‌های گذشته از استان قم بوده که این نیازمند حمایت و پشتیبانی جدی سازمان حج و زیارت کشور است.

وی اضافه کرد: ضرورت دارد سازمان حج و زیارت کشور به نسبت اقدامات و فعالیت‌های اداره حج و زیارت استان، حمایت‌های لازم را داشته باشد.

مقیمی ابراز کرد: امیداوریم با شروع کار مدیر جدید حج و زیارت استان انسجام ایجاد شده در دفاتر خدماتی زیارتی بیشتر شود و با توجه به مجمع اندیش‌ورز شکل گرفته از پیشکسوتان حج و زیارت استان، مشکلات و مسائل موجود این حوزه نیز برطرف شود.

وی خاطر نشان کرد: معاونت اجتماعی فرهنگی و زیارت استانداری قم نیز در حوزه زیارت از این اداره پشتیبانی کرده و این

همراهی‌ها برای خدمت‌رسانی هرچه بهتر به مردم عزیز استان قم با جدیت ادامه خواهد داشت.

در پایان، از زحمات و تلاش‌های سید حسین موسوی رابطی مدیر سابق اداره حج و زیارت استان قم قدردانی و اسماعیل رستمی به عنوان مدیر جدید این اداره معرفی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار