رئیس اورژانس و مدیر حوادث دانشگاه علوم‌پزشکی شهرکرد با اشاره به اینکه در حال حاضر ۱۱ پایگاه نیمه‌ تمام اورژانس در استان وجود دارد که برخی از این پروژه‌ها در پنج ساله گذشته و تعدادی امسال کلنگ‌زنی شده‌ است، گفت: پیشرفت فیزیکی هرکدام از این پایگاه‌ها از ۱۰ درصد تا ۷۰ درصد است.
کد خبر: ۱۱۲۸۴۸۷
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۸ 27 September 2023

به گزارش تابناک چهارمحال و بختیاری، محمود شمسی‌پور گفت: در استان چهارمحال و بختیاری ۱۹ پایگاه شهری، ۳۹ پایگاه جاده‌ای و یک پایگاه هوایی اورژانس به همراه ۲ اتوبوس آمبولانس و سه موتورلانس فعال است.

رئیس اورژانس و مدیر حوادث دانشگاه علوم‌پزشکی شهرکرد با اشاره به پروژه‌های نیمه تمام اورژانس در استان ادامه داد: هم اکنون ۱۱ پایگاه نیمه تمام اورژانس در استان وجود دارد که برخی از آن‌ها در ۵ ساله گذشته و برخی امسال کلنگ‌زنی شده و دارای پیشرفت فیزیکی ۱۰ تا ۷۰ درصد است.

وی افزود: ۱۹ پایگاه فعال استان به همت مجمع خیرین استان ساخته شده و برخی از این ۱۱ پروژه‌ها نیمه تمام اورژانس نیز به همت خیرین در حال ساخت است.

شمسی‌پور در پایان با اشاره به اینکه تکمیل هر کدام از پروژه‌های نیمه تمام اورژانس به ۴ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد، خاطرنشان کرد: وضعیت استان از نظر تعداد پایگاه‌های اورژانس در وضعیت مطلوبی قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار