فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: تاکنون ۱۰ باند بزرگ مافیایی مواد مخدر متلاشی و بیش از ۲۴۰۰ نفر قاچاقچی مواد مخدر و صدها معتاد متجاهر در اصفهان دستگیر شدند.‌
کد خبر: ۱۱۲۸۴۲۴
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۶ 26 September 2023

سرتیپ دوم پاسدار حمید علی‌نقیان پور اظهار کرد: مبارزه با خرده فروشان و ساقیان مواد مخدر در شهر اصفهان و شهرستان‌های تابعه در سه ماه اخیر بیش از پنج برابر شده است.

وی تصریح کرد: آگاه سازی بسیار مهم است در سال جاری برای حدود ۷۵ هزار نفر کلاس‌های آموزشی درخصوص مواد مخدر برگزار شده است.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه در شهر اصفهان محله‌ای تحت عنوان ناامن‌ترین نداریم، اضافه کرد: جرایمی که در برخی مناطق اتفاق می‌افتد مربوط به معتادانی است که تعادل ندارند اما محله بسیار ناامن نداریم زیرا محلاتی که ناامن بودند با حضور نیروها و گشت‌های ویژه تقویت شدند.

وی با بیان اینکه طی ۴۵ روز اخیر ۱۳۴ خودروی شوتی حامل کالای قاچاق توقیف شد، خاطرنشان کرد: طی این مدت ۲۲۵ دستگاه خودرو نیز که مضمون به قاچاق اتباع یا حامل قاچاق اتباع بودند، متوقف شدند.

سردار علینقیان پور بدون اشاره به شمار اتباع حاضر در استان، گفت: بر اساس آمار هشت درصد سرقت‌ها مربوط به اتباع است و تقریباً زیر ۱۰ درصد جرایم خشن نیز مربوط به اتباع افغانستانی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار