نائب رئیس شورای اسلامی شهر قم گفت: حرکت در مسیر شهدا و عمل به آموزه‌های دفاع مقدس، بهترین روش برای ایجاد وحدت در جامعه است.
کد خبر: ۱۱۲۸۲۳۳
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۰ 25 September 2023

به گزارش تابناک قم، حسن طلایی بعد از ظهر دوشنبه در حاشیه مراسم غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدای مدافع حرم که در آرامستان بهشت معصومه برگزار شد، در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: حرکت در مسیر شهدا و عمل به آموزه‌های دفاع مقدس بهترین روش برای دوری جستن از تفرقه و وحدت‌آفرینی است.

وی با اشاره به اینکه جامعه امروز به وحدت نیاز دارد افزود: شهدا به دلیل سیره و سلوک دردمندانه و فداکارانه بهترین نماد برای وحدت میان اقشار جامعه هستند.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر قم با اشاره به اینکه در سیره شهدا امنیت، طایفه‌گرایی و جناح‌گرایی جایی ندارد خاطرنشان کرد: شهدا به ما آموختند کار اگر برای مردم و با نیت الهی باشد، اثربخش و ماندگار می‌شود.

وی گفت: مدیریت شهری در هر دوره‌ای پاسداشت یاد شهدا و ترویج سیره آنان را وظیفه خود می‌داند و هفته دفاع مقدس فرصت خوبی برای این امر ارزشمند است.

طلایی با اشاره به حمایت شهرداری قم از هیئت‌ها و مؤسسات فعال در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت افزود: در کمیته حمایت از مساجد و مراکز فرهنگی به این مسئله توجه ویژه می‌شود چراکه این قبیل اقدامات نقش بی‌بدیلی در تربیت نسل‌های آینده خواهد داشت.

کد خبر 5895228

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار