مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد از اجرای طرح ارمغان مهر به مناسبت بازگشایی مدارس در سراسر استان توسط داوطلبان و خیرین این جمعیت خبر داد.
کد خبر: ۱۱۲۸۲۱۳
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۶ 25 September 2023

به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، محسن حرازی زاده یزدی اظهار داشت : سازمان داوطلبان هلال احمر بزرگ‌ترین نهاد بین‌المللی عام‌المنفعه در ارائه خدمات بشردوستانه با همت داوطلبان و خیرین است که با هدف کمک به خانواده‌های محروم و دانش‌آموزان آسیب‌دیده طرح ارمغان مهر را اجرا می‌کند. این طرح به مناسبت آغاز سال تحصیلی و همزمان در سراسر استان، با هدف تهیه بسته‌های لوازم التحریر ویژه دانش آموزان نیازمند در حال اجرا می‌باشد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد گفت: حمایت از سلامت دانش‌آموزان مناطق محروم، بهره‌گیری از تخصص داوطلبان، ایجاد حس مشارکت و نوعدوستی در داوطلبان و ایجاد نشاط و انگیزه در جامعه هدف، سه نشانه مهم این طرح ملی را شامل می‌شود و جمعیت هلال‌احمر می‌کوشد تا با رعایت کامل کرامت انسانی با همکاری خیرین و موسسات مردم‌نهاد در آستانه سال تحصیلی جدید و فرا رسیدن بهار دانش، برنامه ارمغان مهر را اجرا کند.

وی افزود: در این طرح، خیرین نیکوکار می‌توانند کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را به جمعیت هلال احمر اهدا کنند.

حرازی زاده عنوان کرد: در این طرح عام المنفعه، داوطلبان جمعیت هلال احمر پس از تهیه بسته‌های نوشت افزار و لوازم التحریر، این بسته‌ها را در میان دانش آموزان مناطق کم برخوردار استان توزیع خواهند کرد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد ادامه داد: تامین ملزومات و مایحتاج دانش‌آموزان کم‌برخوردار و بی‌بضاعت (ارایه ست‌های بهداشتی و لوازم‌التحریر شامل: کیف، مداد، خودکار، تراش، دفتر و… ) در کلیه شهرستانها و شعب اقدامی است که در راستای اجرای این طرح در حال اجرا میباشد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار