به مناسبت بزرگداشت چهل و سومین هفته دفاع مقدس دیوارنگاره چهارراه امام جمعه شهر کرمان با تصاویری از شهید سلیمانی در خط مقدم جبهه‌های حق علیه باطل تغییر کرد.
کد خبر: ۱۱۲۷۶۶۸
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۰ 22 September 2023

به گزارش تابناک کرمان، همزمان با فرارسیدن چهل و سومین هفته دفاع مقدس دیوارنگاره چهارراه امام جمعه شهر کرمان به تصاویری از سیدالشهدای جبهه مقاومت شهید سپهبد قاسم سلیمانی و فرمانده لشکر همیشه پیروز ۴۱ ثارالله در دوران دفاع مقدس تغییر کرده است.

در این دیوارنگاره که یادآور موفقیت‌ها و رشادت‌های رزمندگان لشکر ۴۱ ثارالله است تصاویری از حبیب کربلای جبهه‌های ایران حاج قاسم سلیمانی در مقاطع مختلف جنگ را با نوشته‌ای با عنوان " قهرمان حماسه و عرفان " نشان می‌دهد.

تقاطع چهارراه امام جمعه شهر کرمان که از یک سمت به میدان آزادی محل آغاز تشییع میلیونی پیکر مطهر حاج قاسم در کرمان و همرزمش سردار شهید حسین پورجعفری می‌رسد و از سویی دیگر به فرودگاه کرمان، یکی از نقاط پرتردد است.

به گزارش تسنیم، لشکر ۴۱ ثارالله به فرماندهی حاج قاسم سلیمانی در عملیات‌های مختلف دفاع مقدس به‌عنوان خطشکن حضور داشته و ضمن موفقیت در بسیاری از عملیات‌های مستقیم باعث پیروزی و موفقیت سایر عملیات‌ها نیز بوده است.
منبع/تسنیم

برچسب ها: کرمان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار