علی محمدی فرماندار چرداول با صدور پیامی فرا رسیدن هفته دفاع مقدس تبریک گفت.
کد خبر: ۱۱۲۷۵۹۲
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۵ 23 September 2023

به گزارش تابناک ایلام، متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

دفاع مقدس، تجلی شکوه و عظمت ایثار، ایمان، اراده، وحدت و سربلندی ملت غیور، مومن و انقلابی ایران اسلامی در حراست و پاسداری از آب و خاک و مرز و سرزمین و آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده که در تاریخ این دوران به ثبت رسیده است.

و هفته دفاع مقدس که یادآور استقامت بی بدیل ملت بزرگ ایران اسلامی در هشت‌سال جنگ تحمیلی است نه‌تنها یک سند افتخار بلکه تصویری از عظمت و اراده ملتی بزرگ در مقابل تجاوزگران بشمار می‌رود.

این هفته فرصت مغتنمی برای گرامیداشت مقام شامخ شهدا و تجلیل از ایثارگری رزمندگان، تکریم خانواده معظم شهدا، ایثارگران و آزادگان است.

 ایلامیان و مردم سلحشور شهرستان چرداول نقش پررنگ و باشکوهی در پیروزی های رزمندگان اسلام داشتند که از آن نمونه می توان به فتح غرور آفرین میمک اشاره کرد.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر ۸ سال دفاع مقدس، ۳۱ شهریور ماه آغاز هفته دفاع مقدس را به ملت بزرگ ایران، مردم سلحشور و مقاوم استان ایلام و شهرستان عزیز چرداول، خانواده های معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان و نیروهای مسلح تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند متعال سرافرازی و سربلندی ایران اسلامی در ظل توجهات حضرت ولی‌عصر (عج) و در پرتو منویات امام راحل (ره) و فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) مسألت می نمایم./ع

 

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار